• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Інсайти

Від продуктової компанії до високотехнологічного бренду: MAKE SENSE розробили стратегію для Arpal

11 Грудня, 2025
Час прочитання: 1 хв.
A A
Від продуктової компанії до високотехнологічного бренду: MAKE SENSE розробили стратегію для Arpal
Share on FacebookShare on Twitter

Arpal – №1 український виробник подрібнювачів та щепорізів для деревини. Запит бізнесу – вийти на новий рівень, наростити продажі і стати прикладом українського бізнесу, який росте попри всі обставини ринку.

Ключове рішення MAKE SENSE – перебудувати маркетинг та підходи ARPAL по принципам найбільш успішних світових технологічних брендів таких як Dyson, Apple, Tefal, Samsung та Sony. Саме тому нове позиціювання бренду, «Arpal – високотехнологічний бренд подрібнювачів та щепорізів, який експортується в 25 країн світу».

Відео: https://youtu.be/kJvWun6zOhc

Високі технології для Arpal – не просто слова, це якість, яка вкладається в конструкцію, ножі, болти, муфти, фарбу та інші складові продукту. Кожен елемент продуманий, ефективний, технологічний і задає вищі стандарти в категорії. В рамках нової стратегії у продуктів з’явилась назви лінійок та фірмові технології, які підкреслюють інноваційність. Це технології подрібнення PureCut, пакет безпеки Total Protect, редуктор KineticCore 3.2, захисна фрикційна муфта PowerGuard, та інші рішення Arpal тепер мають фірмові назви.

Суть бренду – ефективні зміни, які бренд привносить туди, де з’являється – в господарстві, аграрному підприємстві, фермерстві, селі та в країні. Візія бренду – ефективна Україна, де жодна гілка не лежить без діла, доступне паливо завжди під ногами, чистота та порядок навколо і європейська культура переробки дерева. Місія – допомагати кожному клієнту бути ефективним господарем своєї території.

MAKE SENSE створили бренд та комунікаційну стратегію з найбільш ефективними інструментами та рішеннями, сучасну дизайн-систему, а також ряд бізнес проєктів, націлених на вихід на новий масштаб, продажі та монетизацію одного клієнта. Серед них такі напрямки та проєкти як аксесуари, відділ інновацій, напрямок роботи з фондами та великими замовниками, нова дилерська система та інші рішення.

Кирило Терещенко, власник MAKE SENSE: «Ми надихаємось бізнесами, у яких якість закладена в ДНК та базову культуру бізнесу. Підходи, які застосовують ARPAL в створенні продукту, в роботі з клієнтами, у відношенні до майбутнього – це підходи, які ми хочемо бачити в нашій країні. Наша задача як агентства – допомогти ARPAL стати великим бізнесом, національним прикладом, який несе цінність в масштабах всієї країни».

Антон Яровий та Михайло Парпальос, співвласники ARPAL: «Ми  адепти ефективності і все, що ми робимо – робимо як для себе. Наша задача – нести порядок, ефективність, чистоту, екологічність кожному українському господарю. Для нас кожен клієнт – господар. Це і директор комунального господарства, і хазяїн дому, і власник бізнесу чи угіддя, і президент країни».

Теги: брендингстратегія

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Програма Best Marketing Practices: 19 виступів. 36 спікерів. Тільки реальні кейси, що працюють

19 Листопада, 2025
Інсайти

Які soft skills потрібні, щоб почати кар’єру в PR?

25 Листопада, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.