Arpal – №1 український виробник подрібнювачів та щепорізів для деревини. Запит бізнесу – вийти на новий рівень, наростити продажі і стати прикладом українського бізнесу, який росте попри всі обставини ринку.
Ключове рішення MAKE SENSE – перебудувати маркетинг та підходи ARPAL по принципам найбільш успішних світових технологічних брендів таких як Dyson, Apple, Tefal, Samsung та Sony. Саме тому нове позиціювання бренду, «Arpal – високотехнологічний бренд подрібнювачів та щепорізів, який експортується в 25 країн світу».
Відео: https://youtu.be/kJvWun6zOhc
Високі технології для Arpal – не просто слова, це якість, яка вкладається в конструкцію, ножі, болти, муфти, фарбу та інші складові продукту. Кожен елемент продуманий, ефективний, технологічний і задає вищі стандарти в категорії. В рамках нової стратегії у продуктів з’явилась назви лінійок та фірмові технології, які підкреслюють інноваційність. Це технології подрібнення PureCut, пакет безпеки Total Protect, редуктор KineticCore 3.2, захисна фрикційна муфта PowerGuard, та інші рішення Arpal тепер мають фірмові назви.

Суть бренду – ефективні зміни, які бренд привносить туди, де з’являється – в господарстві, аграрному підприємстві, фермерстві, селі та в країні. Візія бренду – ефективна Україна, де жодна гілка не лежить без діла, доступне паливо завжди під ногами, чистота та порядок навколо і європейська культура переробки дерева. Місія – допомагати кожному клієнту бути ефективним господарем своєї території.
MAKE SENSE створили бренд та комунікаційну стратегію з найбільш ефективними інструментами та рішеннями, сучасну дизайн-систему, а також ряд бізнес проєктів, націлених на вихід на новий масштаб, продажі та монетизацію одного клієнта. Серед них такі напрямки та проєкти як аксесуари, відділ інновацій, напрямок роботи з фондами та великими замовниками, нова дилерська система та інші рішення.



Кирило Терещенко, власник MAKE SENSE: «Ми надихаємось бізнесами, у яких якість закладена в ДНК та базову культуру бізнесу. Підходи, які застосовують ARPAL в створенні продукту, в роботі з клієнтами, у відношенні до майбутнього – це підходи, які ми хочемо бачити в нашій країні. Наша задача як агентства – допомогти ARPAL стати великим бізнесом, національним прикладом, який несе цінність в масштабах всієї країни».



Антон Яровий та Михайло Парпальос, співвласники ARPAL: «Ми адепти ефективності і все, що ми робимо – робимо як для себе. Наша задача – нести порядок, ефективність, чистоту, екологічність кожному українському господарю. Для нас кожен клієнт – господар. Це і директор комунального господарства, і хазяїн дому, і власник бізнесу чи угіддя, і президент країни».
