Від пачки до бізнесу – один крок. Нова кампанія ТМ “Тульчинка”

Василь Васильович орендує гараж і відкриє свій шиномонтаж, Ірина Пантелеймонівна відкриє манікюрний салон, а Грицик відкриє міні-кав’ярню… Власна справа та крісло боса? – Та не питання! Зустрічайте нашу нову промо-кампанію для ТМ “Тульчинка”, шанс у кожній пачці! А ви вже вигадали собі бізнес?

Terrafood:

Ярослав Коваль – Директор з маркетингу і стратегії

Олена Лябах – Маркетинг менеджер ТМ «Тульчинка»

Інна Іванова – Комерційний директор

Чебакова Інна – Начальник відділу трейд-маркетингу

Havas Ukraine

Ярославцев Сергій – Креативний Директор

Антоніна Нікишина – Копірайтер

Валентин Бєленьков – Арт-директор

Юлія Корицька – Аккаунт-директор

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...

Життя собак тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є життя собак зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...