Як переосмислити безпеку і силу в сучасному світі? Sheriff разом з креативною агенцією Bickerstaff зробили це провівши ребрендинг однієї з найстарших і найвпізнаваніших охоронних фірм країни.

*ЗВУКИ БОРОТЬБИ*
Одного сонячного, безхмарного дня до Бікерстафу прийшов Шериф. Але нічого кримінального, мова про креативну агенцію Bickerstaff.437 і охоронну фірму SHERIFF — одного з лідерів ринку охоронних послуг в Україні.
І почалося не що інше, як старий добрий ребрендинг. І почався він, як і належить, зі стратегічних досліджень.






ПРАВДИ ЛЮДЕЙ
Виявилось, що люди теоретично розуміють, навіщо потрібна охорона, але у випадках небезпеки вони вдаються до народних методів захисту. Ну там, типу сховати ключ під килимок, або попросити бабу Надю дивитися на їхні двері два тижні, поки вони відпочивають у Затоці.
Виявилось ще, що у свідомості людей послуги охоронної фірми здаються чимось дуже дорогим. Люди вважають, що пультова охорона, персональна охорона чи ще будь-яка охорона — це елемент розкоші, щось зі світу категорії VIP. (а це аж зовсім не так)
Та на цьому правди не закінчуються.
ПРАВДА SHERIFF
Компанія існує на ринку вже 10 років і за цей час ні дня не стояла на місці. Удосконалюючи продукт і себе, SHERIFF прийшов до технологізації й спрощення продукту, а також змінив підхід грубої сили на підхід діалогу. Зараз, у разі виклику, кортеж шерифівців може прибути у будь-яку точку Києва, квартиру поставити й зняти з охорони можна за допомогою смартфону, а вартість послуг за місяць програє навіть сумарній вартості капучінок в кав’ярні під домом.
І ЩО З ЦИМ РОБИТИ?
Змінити ставлення людей до охорони в цілому. Бо це ж так логічно: ми більше не передаємо листи до сусідів за допомогою поштаря, а використовуємо месенджери, за рецептом кулєбяки не йдемо в бібліотеку за книгою рецептів, а шукаємо рецепт в гуглі, так само можна й припинити встановлювати грати на вікнах, чи мучити собаку, щоб він на всіх гавкав, а просто встановити сучасну охорону. Бо так безпечніше і так комфортніше.
Отже, БЕЗПЕКА — ЦЕ КОМФОРТ
СУЗІР’Я SHERIFF
Останні 10 років логотипом SHERIFF була шерифська зірка. Ну, ви знаєте її, бо точно бачили на американських шерифах в старому кіно. Зірка — яскравий і впізнаваний елемент, у неї сильна візуальна енергія, але вона вже трошки олдскул.
Бікерстафф замінили зірку на астериск. Ви скоріше знаєте його як «зірочка з клавіатури» — *
Бо астериски захищають наші дані в інтернеті, вони ж пояснюють додаткові сенси в книжках. Астериски захищають і роблять складне більш зрозумілим, власне, як і SHERIFF з його новою стратегією.






Читайте також:
Sitronics став Seeton. Ребрендинг системного інтегратора
Papa Johns запускає капітальний ребрендинг