Команда INTEGRA розповідає власну історію становлення компанії та надає практичні поради щодо реалізації бізнесу.
INTEGRA school сьогодні — молода команда, яка випускає топові продукти на ринку онлайн-освіти. Нас 11, ми молоді й амбіційні, і саме тому, ми робимо так натхненно!
На даний момент ми випустили 2 курси з маркетингу: ЯEKLAMA, КРЕАТИВНИЙ СММ; офлайн подію Lviv SMM Forum на 1000 учасників на «Арені Львів»; HoReCa Marketing Forum; 2 масштабні маркетингові конференції UKRAINIAN DIGITAL FORUM; зібрали понад 3000 тисяч учасників на останню онлайн подію та організували один із найбільших чатів у телеграм для нетворкінгу. Для наших проєктів ми запрошуємо найкращих експертів з Fedoriv, Banda, Gres Todorchuk, Reface, Laba, Vintage, Spilka, Дія, Франч. І це ми тільки на старті.
Але до сьогодні був довгий шлях… Починали ми з маленького форуму на 200 людей у їдальні університету. Провели форум, потім зібрали відгуки, а далі почали свій шлях розвитку і вдосконалення.
Але не будемо забувати і про «fuck up», яких ми зазнали. Ми двічі запускали жіночу конференцію (ну, а раптом із другого разу таки вийде) і ще кілька форумів на локальні теми, які так і не вигоріли. Витратили трохи бюджету на невдалі проєкти і скасовували їх. Програє той, хто не може визнати своєї поразки, ми можемо й тому крокуємо далі.
Нас редактори питали про секрет успіху — от він — вчитися на своїх помилках, бути уважним до деталей і кожну наступну подію робити краще попередньої.
Коли INTEGRA стала INTEGRою
Почнемо з того, що Integra School народилася з Insight Agency. Ми маркетингове агентство й саме тому знаємо, що потрібно ринку маркетологів, яких продуктів не вистачає, які освітні курси мають бути. Наша команда прагне до постійного вдосконалення та освіти. Ми знаємо, як важко знайти курс, який ідеально поєднує в собі професійних спікерів, зручність формату, практичну частину. Хочеш зробити добре, зроби сам 🙂 Ну ми і зробили. Наш перший курс ЯEKLAMA. Саме з нього, певно, і почалася Integra School, як самостійний проєкт.
Тоді ми змінили повністю бачення себе в першу чергу, замислилися про масштаб і як із таким об’ємом працювати. Коли ви бачите класний продукт на ринку можете бути певні, що над ним працювали дуже довго.
Ми змінили та створили багато нових процесів: додали куратора, який комунікує з учасниками курсів і форумів, чим значно полегшує діалог бренду й аудиторії. З’явився продюсер, який бере на себе дуже важливу роль — знаходить і домовляється зі спікерами (до спікерів ми ставимось дуже прискіпливо й обираємо виключно тих, у кого самі хотіли б навчатися — один із наших головних «life hacking» при створенні продуктів). Ще виокремили позицію методиста, завданням якого є детальне пропрацювання програми курсу або форуму й кожного уроку або виступу, щоб учасники могли отримати максимум користі.
Оскільки насамперед ми маркетологи, то додали кілька розумних показників у наші бізнес-процеси, на які варто орієнтуватись: NPS (Net Promoter Score) — наскільки учасники задоволені проходженням курсу/форуму, LTV (lifetime value) — життєва цінність клієнта, те, скільки коштів нам приносить один клієнт за весь час.
Основа кожного бізнес-процесу — команда!
Кожному необхідно мати свою чітку зону відповідальності і, навіть якщо в якийсь момент хтось когось страхує, фінальну відповідальність за результат роботи несе той, хто за цим закріплений.
Основним завданням кожного керівника є мотивація працівників. У нашій компанії це втілюється свободою висловлювання думок. (Скажемо по секрету, що це дуже важливо для кожного). Логічно, що є частина роботи, яку потрібно виконати за чітко поставленими технічними завданнями й дедлайнами. Проте це зовсім не є перешкодою для дизайнерів, наприклад, у зазначений час виконати креативи, які їм подобаються, з якими вони можуть поекспериментувати та створити щось унікальне, своє. У нас кожен може прийти зі своєю ідеєю нового продукту і, якщо він дійсно переконає всіх у його крутості, ми його запустимо. Важливо вміти грамотно поєднати чітке керівництво людьми і їхнє поле для креативу. Рамки завжди можна трохи розмивати 🙂 В нашій команді одна людина може бути таргетологом, розробником сайту, трохи дизайнером та ідейним натхненником.
Якщо ваша команда задоволена роботою, то й бізнес-процеси будуть чітко працювати без перебоїв.
У чому ще секрет успіху?
Потрібно любити те, що ви створюєте, щоби його полюбила аудиторія.
Ми розуміємо, що для того, щоби бути № 1 на ринку онлайн-освіти, нам потрібно працювати з топовими експертами. А для цього ми маємо забезпечити найкращі умови. І мова не тільки про фінансову вигоду. Насамперед це простота взаємодії, підхід до роботи та взаємна зацікавленість у результаті. Наші спікери знають, що в нас працюють хороші методологи, дизайнери, продюсери, PPC-спеціалісти, PR-менеджери, project-менеджери, тому вони обирають співпрацю з нами. Встигніть приєднатися до наших подій поки нас лише 11 й нам по 23 роки. Бо ми на шляху до створення наймасштабнішої конференції Європи, яка буде збирати людей з-за меж України, стане центром креативності і digital-ринку. І ціни там будуть точно не 390 грн за квиток.
Наступна наша масштабна маркетингова конференція Ukrainian Digital Forum відбудеться 6–7 листопада, будемо раді вас там побачити!
Читайте також:
Жоден з пейзажів, які ви побачите в цьому музичному кліпі, не є реальним
Легенди рекламного креативу. Россер Рівз