DepositPhotos, глобальна платформа креативного контенту з екосистемою ШІ-інструментів, представила дев’ятий щорічний прогноз “Креативні тренди 2026: Мʼякий бунт”. Створений у співпраці з провідними креативними лідерами та стратегами світу, звіт окреслює вісім ключових трендів, які впливатимуть на те, як бренди комунікують, створюють і вибудовують зв’язок з аудиторією у 2026 році.
Поєднавши якісні дослідження з аналітикою платформи, команда DepositPhotos простежила, як трансформується контент у період медіа перенасичення, емоційної втоми та активного розвитку ШІ. Спираючись на дані пошукових запитів, поведінку понад 45 млн користувачів і бібліотеку з 323+ млн файлів, звіт перетворює виявлені патерни на практичні поради, що допомагають командам експериментувати впевнено та зберігати людяність у творчості.
Від уваги до зв’язку
У 2026 році бренди, що мислять на крок вперед, не боротимуться за увагу — вони вибудовуватимуть довіру. Аудиторія все чутливіше реагує на штучні історії та надмірний шум, тому креативність зміщується від показовості до щирості. Формується новий підхід до дизайну: більш уважний, емоційно інтелектуальний і культурно чутливий.
Сучасні креатори дедалі частіше обирають “живі” підходи: недосконалі композиції, природний кастинг, м’яку динаміку в рухах і формах. Багато хто переходить до модульних, ШІ-асистованих процесів, що дають швидкість і масштаб, відкриваючи простір для продуманого креативу. Головний виклик вже не в тому, щоб створювати більше, а в тому, щоб створювати з ясним наміром і турботою.
8 креативних дизайн-трендів 2026 року
- Занурення в реальність
- Синя хвиля
- Синтетична автентичність
- Естетика розквіту
- Доросла дитячість
- Сила ніжності
- Тиха виразність
- Креативна синхронізація
Цьогорічний прогноз транслює глибший рух індустрії в бік емоційної чесності та усвідомленого створення. У той час як традиційні маркетингові інструменти поступово втрачають силу, найрезонансніші проекти поєднують щирість з уважним, продуманим креативним підходом незалежно від формату чи каналу.
“Креативні дизайн-тренди 2026 — це відповідь на головне питання, яке сьогодні звучить у дизайні, маркетингу й технологіях: як масштабувати креативність і не втратити людську іскру? Звіт базується на даних платформи, реальних голосах експертів і створений для того, щоб допомогти командам працювати з увагою та турботою,” — зазначає Марія Сібірцева, Head of Content Marketing у DepositPhotos & VistaCreate.
До звіту також увійшли коментарі експертної групи креативних лідерів на стику стратегії, дизайну й технологій, серед яких:
- Деметріс Стефані, засновник Hivebreed і UGC Factory;
- Адіна Кирстеа, креативна директорка у McCann Worldgroup;
- Рубен ван Ейк, креативний і технічний директор;
- Александра Зівалкінк, головна редакторка The Subthread;
- Пітер-Ян Грех, CEO і засновник BRND WGN;
- Патрік Горан, старший бренд- і моушн-дизайнер у Skyscanner,
та інші креатори, які діляться практиками впровадження трендів без втрати ДНК бренду.
Ознайомитись із усіма трендами можна за посиланням.
