Круті національні промокампанії від «АТБ» — не новинка, це вже візитна картка цього бренду. Тисячі українців вже отримали свої подарунки, серед яких сучасні автомобілі та прикраси з діамантами. Та цього літа бренд за підтримки агентств групи Twiga Ukraine запустив промо нових масштабів і з найбільшою в історії кількістю партнерів-учасників в історії мережі.
Як це було — розповідає директорка Twiga`Go Альона Андрієвська.
Про клієнта
«АТБ» — один із найбільших ритейлерів країни. Щодня в магазинах мережі здійснюють покупки понад 3 млн українців. Один із принципів бренду — бути ближче до своїх клієнтів, тому щороку мережа вражає споживачів всеукраїнськими акціями з дивовижним подарунковим фондом. Цього літа промо досягло нових масштабів: ще більше подарунків, ще більше партнерів, ще більше креативу. Так почалась найдрайвовіша промокампанія літа — «АТБ заряджає тебе».
Завдання
Розробити масштабне національне промо, яке приверне увагу цільової аудиторії та спонукатиме споживачів до участі в акції.
Реалізація проєкту
Над проєктом працювали команди одразу декількох агентств групи Twiga Ukraine. Розробкою креативної концепції займалась агенція Lions, створенням промороликів — команда креативного відеоагентства Lovivideo. А керування проєктом та запуск акції очолило агентство маркетингових сервісів Twiga`Go.
Для колаборації в нацпромо була залучена рекордна кількість партнерів — 55 брендів від 13 компаній. Такої підтримки з боку партнерів мережі ще не було. До акції долучились PepsiCo Ukraine, P&G Ukraine, VISA, Nestle Ukraine, Ferrero Ukraine, Olis, Malbi Foods, FICOSOTA FOOD EAD, HELL ENERGY, «МАЙ-УКРАЇНА», «Хладопром», «Ласунка» та «Новомосковський завод мінводи». Щоб взяти участь в акції, споживач мав придбати щонайменше один товар бренду партнера або оплатити покупку карткою Visa чи Visa АТБ від Райфу.
Ще одна особливість промо цього літа — серійність роликів. Замість одного ролика, як це зазвичай роблять для всеукраїнських кампаній, ми підготували одразу два відео. В головній ролі опинилась справжня народна селебріті — VERKA SERDUCHKA в незмінному супроводі своєї сценічної мами.
У креативній складовій ми зробили акцент на кіношність зображення. Глядачі дивилися не просто рекламу, а справжню кінострічку з кумедним дубляжем, про що вони відзначили в коментарях під відео. В неймовірному образі VERKA SERDUCHKA була більш ніж переконливою, заряджаючи глядачів на перемогу через екран. Зірка запрошувала завітати до супермаркету та взяти участь в акції.
Подарунковий фонд
Образ Термінатора був обраний не випадково, адже основний подарунковий фонд — це «машини». Кожен зареєстрований код на суму від 250 грн брав участь у розіграші 40 одиниць електротранспорту — електросамокатів, електровелосипедів та електроскутерів.
Головний подарунок цьогорічного промо — сучасний електрокар Porsche Taycan, а також 10 електромобілів Nissan LEAF були розіграні серед тих, хто придбав товарів на суму від 500 грн (зокрема, щонайменше один товар партнера) або оплатив покупку від 250 грн карткою Visa АТБ від Райфу або здійснив покупку на 250 грн в онлайн-магазині, оплативши її будь-якою карткою Visa. Тож користувачі Visa мали перевагу у визначенні переможців. Ба більше, кожен учасник мав змогу виграти бонусний сертифікат від Comfy та одну з 500 мобільних батарей.
АТБ х Visa
Вперше в історії до такого масштабного національного промо в Україні долучилась платіжна система Visa. Щоб розуміти, якою саме карткою розрахувався покупець, команда IT-спеціалістів мережі «АТБ» розробила спеціальний софт.
Механіка акції
Акція тривала з 2 по 30 серпня 2021 року в 1225 магазинах мережі «АТБ» по всій країні та в онлайн-магазині «АТБ». За правилами активації учасник мав здійснити покупку на суму від 250 або 500 грн одним чеком, зокрема придбавши принаймні один товар партнера, або оплатити покупку карткою Visa чи Visa АТБ від Райфу. Після цього касир видавав чек, де був вказаний код, який слід зареєструвати на сайті.
Результати промо
Менш ніж за місяць було видано майже 8,7 млн кодів, що в 5,1 раза більше, ніж під час попереднього всеукраїнського промо у лютому-березні 2021 року. З них майже 359 тисяч були зареєстровані на сайті відповідно до умов акції. Окрім 51 одиниці електротранспорту та 500 мобільних батарей, учасники отримали 159 990 бонусних сертифікатів від партнера Comfy. Середня сума чеку склала 520 грн. При цьому 44,7% чеків були сплачені картками Visa та Visa АТБ від Райфу.
Ми отримали велику кількість позитивних відгуків, які учасники залишали на сторінці у Facebook, надсилали на мейл та писали у коментарях до відео. Зазвичай люди реагують на подібні акції з побоюванням. Їм здається, що виграти такий крутий подарунок неможливо. Ми вже зіштовхувалися з недовірою під час попередніх промо, але наразі рівень довіри та лояльності українців до бренду значно зріс, про що свідчать відгуки учасників та кількість отриманих кодів, яка значно перевищує кількість кодів під час попередньої кампанії. Тож можемо зробити висновок, що регулярні масштабні промо позитивно впливають на імідж бренду, а на побудову чесних та міцних стосунків зі споживачем потрібен час.
Читайте також:
Вигорання в креативних індустріях. 3:0 на користь ресурсу