• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Великий ребрендинг: «Перехід Аутдор» змінює лого та переходить у цифровий формат

7 Липня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Великий ребрендинг: «Перехід Аутдор» змінює лого та переходить у цифровий формат
Share on FacebookShare on Twitter

Ринок зовнішньої реклами, попри складнощі під час карантину, знову відновлюється. Крім того, деякі гравці не гаяли час, а провели його з користю. Так, національний оператор зовнішньої реклами в Україні «Перехід Аутдор» оголосив про цифрову трансформацію, частиною якої стала зміна логотипу.

Маючи 24 роки досвіду на ринку, «Перехід Аутдор» зберігає провідні позиції у рейтингах операторів. Таких результатів вдається досягати завдяки постійній актуальності пропозицій та руху в ногу з часом. Наразі компанія продовжує перехід у цифрову реальність.

Ребрендинг став відображенням цифрових змін «Перехід Аутдор». У новому логотипі кириличний шрифт замінено на латиницю, а замість прописних літер тепер друковані. Мінімалістичність — ще одна характерна ознака нового логотипу. Зображення білборду, що завжди було фірмовою частиною лого, тепер переміщено у назву. Таким чином, Перехід Аутдор демонструє відповідність сучасним тенденціям у візуальному дизайні, а також  підкреслює засади власної філософії: мобільність, ефективність, адаптивність.

Великий ребрендинг: «Перехід Аутдор» змінює лого та переходить у цифровий формат

Зовнішній ребрендинг — лише частина змін у «Перехід Аутдор». Разом зі зміною лого, оператор змінює і перелік пропозицій для клієнтів. Компанія пропонує 6 «розумних» цифрових екранів по 8 кв.м. у найгарячіших точках Києва. Контент на таких бордах змінюється залежно від погоди та часу доби, що відкриває додаткові можливості для рекламних креативів та напрямів кампанії. 

Для трансляції контенту Перехід Аутдор використовує CMS Advision, завдяки якій можна розмістити рекламу через Admixer.DSP (TradeDesk) за моделлю programmatic. Це означає, що запускати і зупиняти рекламу можна в будь-який час доби, а модерація і узгодження проходять за лічені хвилини без додаткових контактів. Іншими словами, розмістити зовнішню рекламу можна так само швидко, як і банерну рекламу в інтернеті. Тривалість теж варіативна — як у днях, так і в годинах. За розрахунками дослідницької компанії, спліт з таких екранів може принести до 1,5 млн потенційних контактів.

Попередній крок до цифрової трансформації «Перехід Аудтор» зробили ще два роки тому. Разом із розробником ADV.VG національний оператор запустив можливість онлайн-підбору рекламних носіїв зі смартфонів. Мобільна версія бази показує статуси зайнятості, а також дозволяє планувати розміщення зовнішньої реклами, використовуючи фільтри місць інтерактивної карти з будь-яких мобільних пристроїв. Таким чином, безпосередньо зі смартфона можна обрати та забронювати площу з поновлюваної бази, яка налічує більш як  30 тис. поверхонь.

А ще з 2017-го «Перехід Аудтор» пропонує клієнтам інноваційну рекламу з використанням AR-технологій. Зовнішня реклама оживає, як тільки на неї наводиться смартфон зі встановленим спеціальним безкоштовним додатком. Оператор використовує хмарне рішення, що дозволяє економити пам’ять смартфона і миттєво змінювати контент: 3D-ролики, панорама 360, анімація, слайд-шоу та інше.

Директор «Перехід Аутдор» Лариса Булатова наголошує, що новий логотип та зміни у пропозиціях — це все сходинки на шляху до переходу в цифрову реальність: «Ринок зовнішньої реклами, як і багато галузей, дійсно переживав невеликий спад під час карантину, але ми не стали витрачати цей час на порожні хвилювання.  Ми вирішили оптимізувати процес переходу в онлайн, зокрема, прискорити створення нового логотипу, який допоміг правильно представити наші зміни. Надалі ми плануємо розширювати пропозиції для клієнтів в міксі з інтернет рекламою, щоб дати змогу створювати більше ефективних кампаній та по-новому демонструвати переваги свого продукту».


А нещодавно креативна агенція vandog agency здійснила ребрендинг Національного ботанічного саду імені Миколи Гришка (тепер вже ботсаду ім. Гришка).

Теги: діджиталзовнішня рекламаребрендингтехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

Компанія Vodafone Україна представила арт-інсталяцію, присвячену телекомунікаціям в умовах війни

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025
Люди

Українські експерти увійшли до журі Effie Awards Europe 2025

28 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025
Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.