Ведьма против сладкоежки. Новая реклама Skittles

Производитель жевательных конфет Skittles снял к Хеллоуину новую рекламу.

Образ ведьмы в остроконечной шляпе — главный символ этого праздника после тыквы. По преданиям, она заманивает детей конфетами, чтобы после сварить их живьем в котле и съесть.

Однако в рекламе Skittles ведьма сама становится жертвой. Ребенок, которого она варит на своей кухне, оказался редким сладкоежкой. Он, сидя в котле, просит еще и еще жевательных конфет. Старушка устала повторять, что они кончились и она не может их достать. Он раздосадованно напоминает, что пришел сюда, поверив ее обещаниям, что получит столько Skittles, сколько захочет. И показывает ролик с YouTube в подтверждение этой легенды.

Над кампанией работали агентства DDB Chicago и Smuggler Production House.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Publicis Groupe запускає в Україні PR-агенцію MSL

Publicis Groupe оголосила про відкриття в Україні глобальної агенції MSL, що займається PR та інтегрованими комунікаціями. Утілюючи стратегію розвитку та ...

Ахтем Сейтаблаєв зрежисерував ролик для Одеського міжнародного кінофестивалю

Цього року Одеський міжнародний кінофестиваль з відомих усім причин уперше в історії відбудеться онлайн. Та попри те, що звичний перегляд ...

День, коли мегаполіс зупинився: ООН привертає увагу до проблеми транспорту в містах

Фільм «CIDADE INERTE» розповідає про проблеми транспорту в містах, показавши той гіпотетичний день, коли весь дорожній рух у Сан-Паулу намертво зупиниться.

Додаток Doodlar вгадує намальовану тварину та відтворює її в AR

Новий додаток Doodlar дозволяє вам «оживити» намальовану на папері або на екрані смартфону тварину, надавши їй реалістичного тривимірного вигляду в AR.

П’ять найкумедніших пивних роликів десятиліття за версією Ace Metrix

З нагоди Міжнародного дня пива аналітична фірма Ace Metrix назвала п’ять найкумедніших пивних роликів десятиліття на думку самих любителів пива.

R Agency актуалізувала дизайн пакування «Актуалю» від Danone

«Актуаль» — літній освіжаючий напій, у якого є big idea:«”Актуаль” завжди актуальний». Тому, щоб це завжди залишалось правдою, у R ...