• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

VARUS випустив лінійку товарів з відомими героями мультфільмів

2 Лютого, 2022
Час прочитання: 1 хв.
A A
VARUS випустив лінійку товарів з відомими героями мультфільмів
Share on FacebookShare on Twitter

Після зимових свят на полицях супермаркетів VARUS з’явилися дитячі продукти в упакуванні з улюбленими мультиплікаційними героями від телеканалу Nickelodeon. Цуценята із «Щенячого патруля», «Черепашки ніндзя», «Кафе Баттербін» та інші персонажі прикрасять товари власної торгової марки VARUS — Trixi.

Це — результат нової DTR (direct-to-retail) угоди компанії з брендом ViacomCBS на виготовлення ліцензійної продукції з героями мультсеріалів телеканалу Nickelodeon. Для розуміння: DTR — це пряма угода, за якою ритейлер стає ліцензіатом, а також продавцем продукту. Ритейлер повністю відповідає за процес виробництва та продукцію, а також сплачує ліцензіару роялті за франшизу. Супроводжувала угоду ліцензійна Агенція Mood Brand Licensing (NBE LLC), що представляє інтереси корпорації ViacomCBS на території України.

Продукцію з яскравими героями можна купити в кожному супермаркеті VARUS. Маленьким клієнтам стануть до вподоби сосиски та какао, адже цільова аудиторія ТМ Trixi дуже схожа з аудиторією каналу Nickelodeon: це дівчатка та хлопчики від 3 років, які обожнюють мультфільми. Згодом у продаж також надійдуть згущене молоко, печиво, желе та соломка власної торгової марки.

Вже багато років модель DTR залишається трендом всесвітнього ритейлу. Цей інструмент для просування власних торгових марок активно використовують великі торговельні мережі (Walmart, Target), світові бренди одягу (Zara, H&M, Marks and Spencer) та інші. Серед торгових мереж України Varus став одним з перших, хто випробував подібний формат взаємодії.

«Прямі виробничі угоди вигідні як для ліцензіара, так і для ритейлера. Перший отримує можливість побудувати тривалі стосунки з роздрібними партнерами, тоді як другий матиме змогу запропонувати клієнтові унікальні продукти, доступні тільки в його магазинах. Це своєю чергою дозволяє ритейлеру наростити обсяги продажів, задовольнити потреби покупців та вирізнитись серед конкурентів за допомогою ексклюзивних пропозицій», — коментує начальник відділу розробки ВТМ Ганна Бурцева.


Читайте також:

Бренд Quaker мотивує міленіалів Індії перейти на вівсяний сніданок

Теги: брендингкреативритейл

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025

Кожен чув фразу “Ти не ти, коли голодний”, адже Snickers успішно використовує цей рекламний слоган вже понад 15 років. Ми пам'ятаємо бодай одну із версій реклами, яка демонструє, що голодними...

Читати даліDetails

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025
Інсайти

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

28 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Вміст недоступний

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.