Рекламне агентство «Ясно» зняло ролик «Лікар» для ТМ «На здоров’я Безлактозне» компанії «Люстдорф».
Відеореклама розповідає українським споживачам про нову безлактозну лінійку продуктів, які можна всім — і людям з неприйняттям лактози, і просто активним прихильникам ЗСЖ, які свідомо не вживають лактози.
«Аби надати меседжу вищої авторитетності в очах ЦА, головним героєм ролика зробили спортивно підготованого Лікаря з активною життєвою позицією. Він поспішає до глядачів з доброю новиною на Корові — тим самим підкреслюючи, що продукція «На здоров’я Безлактозне» виготовляється саме з коров’ячого молока», – кажуть в агентстві.
На створення відеоролику знадобилось два тижні.