• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

В Україні інтернет став популярнішим за телебачення. Дослідження

25 Лютого, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
В Україні інтернет став популярнішим за телебачення. Дослідження
Share on FacebookShare on Twitter

Як показують результати січневого соціологічного опитування* компанії Research & Branding Group, на початку 2021 року половина українців (51%) в якості джерела інформації надають перевагу Інтернету, тоді як телебаченню – 44%

Те, що ефективно працює в онлайн, вже навряд чи повернеться в оффлайн у повному обсязі. Багато аспектів життя будуть перенесені у віртуальний світ. Технології і програмне забезпечення для цих цілей стануть розвиватися значно швидше. На вістрі цифрового прогресу знаходяться засоби масової інформації і комунікації.

Головне джерело інформації

Як показують результати січневого соціологічного опитування*, на початку 2021 року половина українців (51%) в якості джерела інформації надають перевагу Інтернету, тоді як телебаченню – 44%. Радіо і пресі надають перевагу сумарно всього 2% жителів України. Слід зазначити, що вперше в Україні частка тих, хто надає перевагу Інтернету, як джерелу інформації, перевищила число тих, хто надає перевагу телебаченню.

В Україні інтернет став популярнішим за телебачення. Дослідження

Роль соціальних мереж

Особливе місце серед інтернет-ресурсів посідають соціальні мережі. Вони почали активно завойовувати прихильників на початку 2000-х. Тоді в США були запущені LinkedIn, MySpace і Facebook. Саме останній на сьогоднішній день є найбільшою соцмережею як у світі, так і в Україні, де користувачами Facebook є 59% жителів країни. У трійку найбільш поширених в Україні соцмереж входять також YouTube (43%) та Instagram (30%). Стрімко нарощує свою популярність в Україні Telegram (17%), кількість користувачів якого з 2018 року зросла втричі, тоді як число користувачів Однокласників (5%) і Вконтактє (3%) з 2018 року в Україні найбільш істотно скоротилося. Також кожен двадцятий українець (6%) має аккаунт у Twitter.

В Україні інтернет став популярнішим за телебачення. Дослідження

Месенджери не тільки для комунікації

Особливо активно з початку пандемії коронавірусу розвивався такий вид комунікації, як месенджери. Причому не лише в якості засобів комунікації (як замислювалося спочатку), але й як засоби масової інформації. Найбільш популярним месенджером в Україні є Viber (57% користувачів). До трійки лідерів також входять Facebook messenger (37%) і Telegram (20%). Майже кожен десятий українець користується What`s up (9%) і Scype (8%).

В Україні інтернет став популярнішим за телебачення. Дослідження

У кінці 2010-х – на початку 2020-х років ряд месенджерів об’єднали в собі функції обміну повідомленнями з рисами соціальних мереж, а також інформаційних каналів, які фактично стали паралельним світом і головним джерелом інформації для багатьох жителів планети. У даний час вже загальновизнаним є їх вплив на формування громадської думки. В Україні на сьогоднішній день лише чверть жителів країни (25%) не використовують чати / канали месенджерів як джерело інформації. Всі інші – використовують.

Чати впливають на думки кожного четвертого

Кожен четвертий українець (26%) визнає, що чати / канали месенджерів справляють певний вплив на формування їх особистої думки з тих чи інших питань, а для кожного десятого (11%) цей вплив є визначальним. У той же час на формування думки 22% жителів України чати / канали месенджерів жодним чином не впливають, а ще 16% – не визначилися.

В Україні інтернет став популярнішим за телебачення. Дослідження

В цілому ж майже половина українців (46%) визнають певний вплив соцмереж і месенджерів на соціально-політичні процеси в Україні, а ще 13% вважають його визначальним. Не вважають, що соцмережі і месенджери впливають на соціально-політичні процеси в країні 18% жителів України, а ще 23% – не визначилися.

В Україні інтернет став популярнішим за телебачення. Дослідження

*Опитування проводилося у період з 20 січня по 1 лютого 2021 року. Опитано 1802 респонденти у віці від 18 років і старше. Вибірка репрезентує населення України за статтю, віком, типом населеного пункту і регіоном проживання (за винятком непідконтрольних територій Донецької і Луганської областей, АР Крим, і м. Севастополь). Метод опитування – особисте формалізоване інтерв’ю (face-to-face). Максимальна похибка вибірки не перевищує +/-2,4%.

Автор: Олексій Ляшенко, кандидат історичних наук, аналітик Research & Branding Group

Джерело

Фото в заголовку: unsplash.com

Теги: інтернетмедіаринки та дослідженнясоціальні мережісуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Люди

Українські експерти увійшли до журі Effie Awards Europe 2025

28 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025
Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.