Бренд одягу розрахований на чоловічу аудиторію, яка хоче виглядати стильно після невимушеного літа.
Незалежно від того, залишаються чоловіки вдома або планують повернутися до офісу, бренд Bonobos впевнений, що вони захочуть переодягнутися цієї осені.
Ось, чому бренд, заснований у 2007 році, презентує нову кампанію під назвою «Back to Business».
«Коли ми задумували цю рекламну кампанію, ми орієнтувалися на повернення людей на роботу до фізичних офісів, — сказала генеральна директорка Bonobos Мікі Онвурал. — Був момент, коли ми ставили собі запитання, чи резонує таке повернення для нашої аудиторії. Утім, переодягнутися захочуть усі».
Bonobos
Дійсно, клієнти Bonobos звертають увагу бренду, що вони прагнуть виглядати якнайкраще й починати життя заново, незалежно від того, що відбувається у світі.
Щоби розробити рекламну кампанію, Bonobos співпрацював з Transport (невеликим креативним агентством із Нью-Йорка), з яким бренд має давні стосунки.
Рекламу будуть розповсюджувати в цифровому вигляді, але у вересні в транзитному центрі Oculus у Нижньому Манхеттені з’явиться ООН реклама для залучення аудиторії, що подорожує.
«Наш клієнт із хірургічною точністю обирає собі одяг. Іншими словами, коли чоловіки купують одяг, то шукають щось конкретне. Наприклад, замінити зношену пару темно-синіх штанів або купити костюм для відвідин весілля», — додала Онвурал.
Щоб охопити цих клієнтів, Bonobos інвестує в систему промоції маркетингу пошукових систем, розсилку на пошту та публікації на соціальній платформі Instagram.
Загалом, осіння рекламна кампанія триватиме близько місяця. «Ми хочемо надихнути чоловіків одягатися стильно, навіть якщо робоче місце — це стіл у власній кімнаті», — додала Онвурал.
Читайте також:
Рекламна кампанія Sandy Hook Promise проти збройних нападів у школах