В CША на маршрут вышел фруктово-ореховый автобус-сад.

Американское агентство Blue Chip создало уникальный объект для бренда сухих фруктовых и ореховых смесей Orchard Valley Harvest. В старом городском автобусе был разбюит настоящий сад.

Как возникла такая идея? Опять же благодаря исследованиям. Согласно статистике, в США насчитывается приблизительно 2500 фруктовых садов и 250 миллионов человек, живущих в “каменных джунглях” городских районов, причем некоторые из них никогда не бывали в фруктовом саду.

Вот почему Blue Chip и Orchard Valley Harvest совместно превратили автобус GMC 1961 года в сад, который «выращивает» ассортимент фруктовых и ореховых смесей Orchard Valley Harvest. «Orchard on the Go» – это первая экспериментальная кампания бренда, которая  нацелена на повышение осведомленности об их экологически чистых, простых и вкусных фруктовых и ореховых смесях.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

11 липня стануть доступними доповіді про кризовий менеджмент та комунікації в рамках онлайн-конференції CASES

11 липня відбудеться онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR. Фахівці з проєкту «Дія», Українського фонду стартапів, Українського культурного фонду, Kyiv ...

Спекотний сезон Pit Bull FIGHT невдовзі розпочнеться. Рекламна кампанія вже розпочалася

З 1 липня розпочалася рекламна кампанія, приурочена до початку гаряче очікуваного другого сезону Pit Bull FIGHT – найзухвалішого бійцівського інтернет-шоу ...

Піца vs. курча: мережа фастфуду випустила на вулиці Портленда «перехоплювача піци»

Мережа Popeyes на кілька днів відправила на вулиці Портленда «перехоплювача піци», чиєю місією було переконати людей, що смажене курча краще за піцу.

У новій кампанії Durex закликає не повертатися до «нормального» життя

Час іде невпинно, і карантинні обмеження потроху зменшуються. Час повертатися до нормального життя. Але чи було життя до карантину насправді ...

Чи є креатив після карантину? Робота креативних команд у нових умовах

Креативні директори британської агенції Five by Five Global Раві Біхарі та Енді Манкузо розмірковують про те, чи є креатив після карантину, ...

Рідлі Скотт запрошує всіх долучатися до створення сіквелу «Життя за один день»

У 2010 році Рідлі Скотт та Кевін Макдональд створили за допомогою краудсорсингу документальний фільм, який показував один день життя на Землі.