Дві українських агенції — Gres Todorchuk та Be—it Health & Social Impact — отримали золоті нагороди на конкурсі SABRE Awards EMEA.
SABRE Awards EMEA — найбільша та найпрестижніша міжнародна нагорода за визначні досягнення у сфері брендингу, репутації та залучення. Цього року на конкурс було подано понад 2000 заявок, серед них 400 кампаній були відібрані до шортлістів SABRE Awards EMEA.
Агенція Gres Todorchuk отримала дві золоті нагороди за кампанії:
«Марафон для всіх», Нова пошта. Проєкт, в якому 500 кур’єрів «Нова пошта» пробігли марафон і здобули медалі заради тих, хто не може здолати дистанцію самостійно.
«Підпалені стадіони», UAnimals Акція, в якій «підпалили» поля головних футбольних клубів країни, заради успішного прийняття законопроєкту із запобігання палінню сухостою на полях та луках.
Кейс агенції Be—it Health & Social Impact DobroRun отримав золото у категорії Word of Mouth
Агенція отритмала золоту нагороду за організацію та комунікаційну підтримку благодійного забігу DobroRun. Ідея забігу — «Біжи заради добра».
У забігу взяло участь 1265 індивідуальних учасників та 28 корпоративних команд. 1 140 793 гривень, отримані завдяки забігу, юридична фірма «Asters» перерахувала благодійному фонду «Таблеточки».
Список усіх переможців можна переглянути тут.
Читайте також: Українські студії отримали нагороди на European Design Awards 2021.