Український ринок інтернет-реклами – один з тих, що найбільш динамічно розвивається у Центральній та Східній Європі. Можливості для прискорення його розвитку криються у використанні мобільних застосунків. Такі висновки були озвучені під час щорічного заходу для інтернет-маркетологів та власників інтернет-бізнесу від RTB House. Цього року він проходив у вигляді Back to School Party..
Українці віддають перевагу онлайн-покупкам в одному місці
Олександр Марусяк, головний менеджер із розвитку бізнесу RTB House в Україні, поділився результатами аналітичного дослідження, проведеного компанією у сфері інтернет-реклами у серпні 2019 року. Згідно з даними, Україна посідає третє місце на ринку інтернет-реклами у Центральній та Східній Європі за обсягом кліків та показів реклами.
Разом з тим була виявлена цікава особливість: якщо на світовому ринку найбільшою популярністю з точки зору ретаргетингу користується реклама у сфері fashion, то в Україні це multicategory платформа. Тобто, широка, а не нішева, сфера онлайн-продажів, тому що українці віддають перевагу покупкам всього необхідного в одному місці.
А за співвідношенням переходів по рекламному банеру до його переглядів (СTR) Україна входить до п’ятірки країн Європи та, навіть, дещо перевищує середній глобальний показник компанії: 1,45% проти 1,42% відповідно.
Реклама у застосунках – у 5 разів вищі конверсії проти реклами на сайтах
Свою доповідь про потенціал мобільних застосунків для онлайн-бізнесу Віктор Урбанські, проектний менеджер відділу розвитку та ефективності продажів, розпочав із короткого аналітичного огляду мобільних трендів.
За даними аналітичного агентства comScore, на кінець 2017 до 80% часу, проведеного користувачами у мобільному інтернеті, припадало на користування мобільними застосунками. У контексті e-commerce TechCrunch виявили, що мобільні застосунки мають набагато вищий коефіцієнт залучення, ніж веб-сайти, оптимізовані для мобільних пристроїв, або перегляд веб-сайтів через ПК, та на 100-300% вищі показники конверсії.
Як показують Bain & Co, середньостатистичний новий користувач повертається до онлайн-магазину удвічі швидше, якщо здійснює покупки через мобільний застосунок. А зростанню продажів сприяє те, що такі користувачі проходять весь шлях клієнта утричі швидше та встигають переглянути у 4,2 рази більше асортименту, ніж інші користувачі.
Ці тенденції важливі й для України. Адже, згідно з аналізом порталу DataReportal цифрового ринку нашої країни за період з січня 2018 по січень 2019, 71% населення, або близько 32 млн людей, є активними користувачами мобільного інтернету. За їхніми прогнозами, річний приріст мобільних користувачів у 2019 має скласти 20%.
У 2018 понад 50% українців здійснювали пошук інформації про продукти, що їх цікавлять, використовуючи мобільний телефон. А загалом за обсягом користування смартфонами українці посідають 21 місце у світі.
Аналітики Business2Community встановили, що 85% користувачів віддають перевагу мобільним застосункам проти оптимізованих для перегляду через мобільні пристрої сайтів (або просто: мобільних версій сайтів), а понад 76% міленіалів користуються застосунками, коли починають нудитися, та проводять в них більше 3 годин на день. Важливою перевагою застосунків є те, що їх можна використовувати офлайн або коли інтернет працює з перебоями.
Разом з тим, якщо не будувати лояльність клієнтів через мобільні застосунки, а зосереджувати зусилля тільки на збільшенні кількості завантажень самого застосунку, втрат для бізнесу не уникнути. За підрахунками аналітиків, вже через місяць після завантаження застосунок використовують лише 5% користувачів.
Розповідаючи про переваги для бізнесу ретаргетингових кампаній у мобільних застосунках, Віктор Урбанські поділився кількома кейсами RTB House на європейських ринках. Вони наочно показують, що така ретаргетингова кампанія здатна не просто зробити тих, хто завантажив застосунок, постійними його користувачами, але й підвищити охоплення і конверсії у 5 разів, а обсяги продажів – у 7,5 разів
Ілюстрація в заголовку: https://ua.depositphotos.com