• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Україна в тренді: провідні позиції в інтернет-рекламі та багатообіцяючий потенціал на ринку мобільних застосунків

18 Вересня, 2019
Час прочитання: 1 хв.
A A
Україна в тренді: провідні позиції в інтернет-рекламі та багатообіцяючий потенціал на ринку мобільних застосунків

Close-up Of A Person's Hand Holding Mobile Phone Searching Shop

Share on FacebookShare on Twitter

Український ринок інтернет-реклами – один з тих, що найбільш динамічно розвивається у Центральній та Східній Європі. Можливості для прискорення його розвитку криються у використанні мобільних застосунків. Такі висновки були озвучені під час щорічного заходу для інтернет-маркетологів та власників інтернет-бізнесу від RTB House. Цього року він проходив у вигляді Back to School Party..

Українці віддають перевагу онлайн-покупкам в одному місці

Олександр Марусяк, головний менеджер із розвитку бізнесу RTB House в Україні, поділився результатами аналітичного дослідження, проведеного компанією у сфері інтернет-реклами у серпні 2019 року. Згідно з даними, Україна посідає третє місце на ринку інтернет-реклами у Центральній та Східній Європі за обсягом кліків та показів реклами.

Разом з тим була виявлена цікава особливість: якщо на світовому ринку найбільшою популярністю з точки зору ретаргетингу користується реклама у сфері fashion, то в Україні це multicategory платформа. Тобто, широка, а не нішева, сфера онлайн-продажів, тому що українці віддають перевагу покупкам всього необхідного в одному місці.

А за співвідношенням переходів по рекламному банеру до його переглядів (СTR) Україна входить до п’ятірки країн Європи та, навіть, дещо перевищує середній глобальний показник компанії: 1,45% проти 1,42% відповідно.

Реклама у застосунках – у 5 разів вищі конверсії проти реклами на сайтах

Свою доповідь про потенціал мобільних застосунків для онлайн-бізнесу Віктор Урбанські, проектний менеджер відділу розвитку та ефективності продажів, розпочав із короткого аналітичного огляду мобільних трендів.

За даними аналітичного агентства comScore, на кінець 2017 до 80% часу, проведеного користувачами у мобільному інтернеті, припадало на користування мобільними застосунками. У контексті e-commerce TechCrunch виявили, що мобільні застосунки мають набагато вищий коефіцієнт залучення, ніж веб-сайти, оптимізовані для мобільних пристроїв, або перегляд веб-сайтів через ПК, та на 100-300% вищі показники конверсії.

Як показують Bain & Co, середньостатистичний новий користувач повертається до онлайн-магазину удвічі швидше, якщо здійснює покупки через мобільний застосунок. А зростанню продажів сприяє те, що такі користувачі проходять весь шлях клієнта утричі швидше та встигають переглянути у 4,2 рази більше асортименту, ніж інші користувачі.

Ці тенденції важливі й для України. Адже, згідно з аналізом порталу DataReportal цифрового ринку нашої країни за період з січня 2018 по січень 2019, 71% населення, або близько 32 млн людей, є активними користувачами мобільного інтернету. За їхніми прогнозами, річний приріст мобільних користувачів у 2019 має скласти 20%.

У 2018 понад 50% українців здійснювали пошук інформації про продукти, що їх цікавлять, використовуючи мобільний телефон. А загалом за обсягом користування смартфонами українці посідають 21 місце у світі.

Аналітики Business2Community встановили, що 85% користувачів віддають перевагу мобільним застосункам проти оптимізованих для перегляду через мобільні пристрої сайтів (або просто: мобільних версій сайтів), а понад 76% міленіалів користуються застосунками, коли починають нудитися, та проводять в них більше 3 годин на день. Важливою перевагою застосунків є те, що їх можна використовувати офлайн або коли інтернет працює з перебоями.

Разом з тим, якщо не будувати лояльність клієнтів через мобільні застосунки, а зосереджувати зусилля тільки на збільшенні кількості завантажень самого застосунку, втрат для бізнесу не уникнути. За підрахунками аналітиків, вже через місяць після завантаження застосунок використовують лише 5% користувачів.

Розповідаючи про переваги для бізнесу ретаргетингових кампаній у мобільних застосунках, Віктор Урбанські поділився кількома кейсами RTB House на європейських ринках. Вони наочно показують, що така ретаргетингова кампанія здатна не просто зробити тих, хто завантажив застосунок, постійними його користувачами, але й підвищити охоплення і конверсії у 5 разів, а обсяги продажів – у 7,5 разів

Ілюстрація в заголовку: https://ua.depositphotos.com

Теги: интернетновиниринки та дослідження

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

16-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2022 рік
Маркетинг і Комунікації

16-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2022 рік

5 Лютого, 2024

Наприкінці року ми підбили підсумки розвитку галузі маркетингових сервісів та активності агентств за 2023 рік. Але зараз ще раз хочемо згадати 2022 рік. Повномасштабна війна зупинила активності, залишивши лише найнеобхідніші...

Читати даліDetails

Європейська класика в сучасному стилі від «Львівського» та McCann Kyiv

« Додому»: зворушлива колаборація Укрзалізниці з мобільним застосунком Templify

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025

10 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

17 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.