ISD Group взяли срібло на найбільш відомій премії Великобританії Shots Awards за проєкт зі штучним інтелектом, який демонструє різницю між пропагандою та незалежними новинами.

Врученя почесаної нагороди відбулося на Церемонії нагородження міжнародного фестивалю Shots Awards у Лондоні.

Команда здобула срібну нагороду у категорії «Best Use of Emerging Tech» за проєкт AI Versus.
AI Versus — це соціальний експеримент, який показує вплив пропаганди на світогляд людей. Для реалізації проєкту команда створила два штучних інтелекти, яких протягом 6-ти місяців навчали за допомогою новин двох російських телеканалів: провладного «Россия 1» і приватного телеканалу «Дождь».

Золото у цій же категорії «Best Use of Emerging Tech» виграла робота «Carlings-adDRESS THE FUTURE», що здобула Гран-прі у категорії «Digital Craft» на цьогорічному Cannes Lions.

Нагадаємо, що раніше ISD Group отримали першу нагороду за технологічний креатив в Україні: бронзу на фестивалі Cannes Lions, а також золото на берлінській премії Ciclope Festival.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію для Lwiwske Slodowe Specjalne

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію, присвячену запуску новинки — ретросорту Lwiwske Slodowe Specjalne. За шедеври живопису поціновувачі мистецтва ...

MGID почала поширювати контент Червоного Хреста про коронавірус на благодійних засадах

В умовах перенасиченості інформаційного простору повідомленнями про коронавірус найбільш надійним джерелом інформації є офіційні міжнародні організації з охорони здоров’я, гуманітарні ...

corona_colosseum2_1

Досвід Італії: чого слід чекати рекламній індустрії

Саме Італію зараз можна вважати передвісницею тих змін, яких слід чекати рекламній індустрії та медійній сфері інших західних країн у часи кризи.

Репутаційна безпека бренду в час, коли слово «коронавірус» у всіх чорних списках

Паблішери закидають маркетологам, що їх піклування про репутаційну безпеку бренда призвело до того, що слово «коронавірус» опинилося у всіх чорних списках.

Пандемічна комунікація бренду: швидке реагування, планування, релевантність

Про стратегію поведінки брендів під час надзвичайної ситуації, якою стала пандемія короновірусу, розповідають Сhief Еxecutive Оfficer в MullenLowe Adventa Світлана ...

Чому гендиректори відмовляються від своєї зарплати у часи кризи

У США чимало гендиректорів тих компаній, які через пандемію несуть збитки, відмовляються від своєї зарплати на знак солідарності у часи кризи.