Онлайн-сервіс Uklon створив лімітовану колекцію апсайклінг-сумок REBORD з вінілових банерів. Таким чином у компанії прагнуть звернути увагу колег по ринку на проблему утилізації рекламних матеріалів в Україні. А також показати приклад того, що з відпрацьованої банерної тканини можна створювати нові речі, а не гори сміття на найближчі сотні років.
У першому дропі буде тільки 100 сумок, а далі їх можна буде отримати за попереднім замовленням. Щоб оформити замовлення, необхідно залишити заявку на сайті і зробити благодійну пожертву соціальному проєкту «Україна без сміття» від 600 грн. Усі виручені гроші спрямують на створення нового культурного об’єкта на ВДНГ, який об’єднає в собі Станцію сортування, перший в Україні Музей переробки і споживання, open air арт-простір і no plastic фермерський ринок.
Зовнішня реклама, як і раніше, один із популярних носіїв. Але поєднання матеріалів у складі вінілових банерів роблять її небезпечною для навколишнього середовища, так як екологічного механізму утилізації в світі немає. Найчастіше вони йдуть на спалювання. За офіційною статистикою, в Україні йде в сміття більше 15 000 тонн банерів на рік. А розкладаються вони більш 500 років.
Так прийшла ідея дати друге життя використаним вініловим банерам, використовуючи цей матеріал для створення актуальних сумок-шоперів. Від того і назва проєкту: REBORD, яке співзвучне з англійським «reborn» — переродження. Тільки з акцентом, що це переродження матеріалів рекламних бордів. Кожна сумка матиме свій унікальний візерунок, так як шматочки рекламного зображення використовуються в рандомном порядку. А в подарунок від соціального проєкту УБС до кожної сумки буде йти фірмовий пін. Розробкою ідеї і дизайном займалося креативне агентство IAMIDEA.
«Переробка старих рекламних полотен в функціональні речі REBORD – це одна з green ініціатив Uklon. Ми робимо цей проект тому, що питання екології хвилюють нас, як компанію. Проектом REBORD ми хочемо закликати наших колег і партнерів наслідувати наш приклад і задуматися про те, якої шкоди вони можуть наносити довкіллю, а також знайти спосіб змінити ситуацію», — розповів директор з маркетингу Uklon Вадим Іщенко.
«Важливо було створити не просто мерч, який дарують і його забувають, а зробити настільки зручну річ, щоб її хотілося носити кожен день. Дизайн сумки зроблений так, щоб її можна було носити на роботу, класти ноутбук та інші речі», — коментує директор по стратегії IAMIDEA Арам Симонян.
Апсайклінг-проєкт REBORD вже не перша ініціатива, яку Uklon реалізує у співпраці з організацією «Україна без сміття». Нещодавно компанія приєдналася до проєкту «Мий–Стискай–Сортуй», щоб привернути увагу до сортування і переробки вторсировини, яке залишається після доставки їжі. А також продовжує роботу над тим, щоб у користувачів сервісу завжди був вибір в сторону екологічності.
Більше про світові та українські проєкти та кампанії в підтримку екології і сталого розвитку читайте за цим посиланням.