Онлайн сервіс Uklon в новій кампанії показав U-центричність додатку і те, як можливість налаштувати поїздку під себе допомагає кайфувати від життя і рутинних речей.
Сервіс Uklon максимально орієнтований на людину і дозволяє налаштувати поїздку під себе: управляти ціною, вибирати комфортні додаткові опції. «Ми показуємо, що люди можуть класно проводити час по дорозі кудись. Що їх настрій і очікування від поїздки, будь то вечірка або робоча зустріч, не збивається в дорозі, а навпаки примножується», — говорить Вадим Іщенко, CMO Uklon.
В одному з роликів звучить фраза: «Поїздку налаштував під себе — собі налаштував під балдьож!», тим самим підкреслюючи ідею розширення зони комфорту користувача.
Крім того, до Євро-2020 створено спеціальний сюжет в рамках кампанії Uklon.
Кампанію розробила команда креативної агенції I am IDEA, за участі продакшена No Stars.
Читайте також: Створивши чимало успішних концептів колісних авто (та НЛО), італійський дизайнер П’єрпаоло Лаццаріні не облишає надії на розробку універсального транспорту. Так, він створив сферу-всюдихід. Детальніше про винахід читайте тут.