• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Історії

Uber, MADD та Anheuser-Busch проти водіння в нетверезому стані

15 Вересня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Uber, MADD та Anheuser-Busch проти водіння в нетверезому стані
Share on FacebookShare on Twitter

Вперше некомерційна організація «Матері проти водіння в нетверезому стані» (MADD — Mothers Against Drunk Driving) об’єднується з алкогольною компанією Anheuser-Busch. Разом з Uber вони впроваджують нову кампанію під назвою «Decide to Ride», щоб зменшити водіння в нетверезому стані. Кампанія з’явиться у багатьох засобах масової інформації, включаючи друковану, цифрову та OOH.

Попри зменшення смертності з 1980-х років, п’яні водії все ще сідають за кермо. І хоча американці менше їздили під час пандемії, Національна адміністрація з безпеки дорожнього руху оцінює, що смертельні аварії із водіями в нетверезому стані зросли на 9% у 2020 році проти 2019 року.

Сьогодні нове партнерство сподівається дати відсіч

«MADD, Anheuser-Busch та Uber об’єднуються, щоб підняти повідомлення про водіння у нетверезому стані та проактивне прийняття рішень на новий рівень і заохотити споживачів “Decide to Ride”, — заявив національний президент MADD Alex Otte. — Ми не зупинимось, поки не досягнемо нульової смертності та нульових травм».

Щоб привернути увагу громадськості, Anheuser-Busch буде спиратися на свої відносини з NFL, щоб розмістити рекламу як на стадіоні, так і під час трансляцій. Команди та гравці також допоможуть поширити повідомлення.

Оскільки країна починає відкриватися і люди знову вирушають у дорогу, зараз настав сприятливий час для нового погляду на цю проблему, вважає Colleen Lucas, віцепрезидентка корпоративно-соціальної відповідальності Anheuser-Busch Better World: «Це сприятливий момент, щоб спробувати зв’язатися з наступним поколінням людей, які вживають алкогольні напої у повнолітньому віці».

Uber, давній партнер MADD, планує надавати знижки пасажирам, які шукають безпечної поїздки додому.

Mothers Against Drunk Driving Has a New Ally: Anheuser-Busch

Компанія Anheuser-Busch уже чотири десятиліття проводить кампанії проти водіння автомобілем у нетверезому стані. Останній приклад — це ролик про Суперкубок 2016 року з Helen Mirren у головній ролі. «Якщо ви керуєте автомобілем у нетверезому стані, ви, простіше кажучи, є короткозорою, абсолютно даремною людською формою забруднення, яка витрачає кисень», — говорить британська актриса в рекламі.

MADD була заснована в 1980 році Candace Lightner, яка втратила 13-річну доньку від нетверезого водія. З того часу щорічні смертності від кермування автомобілем з алкогольним сп’янінням зменшилися більш ніж на 50%, але протягом останнього десятиліття залишалися на рівні близько 10 000.

Джерело


Читайте також:

Чотири рекламні кампанії, які отримали нагороди Gerety Awards 2021

Postmates доставляє гігантську їжу

Теги: креативновинисуспільствотехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025
Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.