Вперше некомерційна організація «Матері проти водіння в нетверезому стані» (MADD — Mothers Against Drunk Driving) об’єднується з алкогольною компанією Anheuser-Busch. Разом з Uber вони впроваджують нову кампанію під назвою «Decide to Ride», щоб зменшити водіння в нетверезому стані. Кампанія з’явиться у багатьох засобах масової інформації, включаючи друковану, цифрову та OOH.
Попри зменшення смертності з 1980-х років, п’яні водії все ще сідають за кермо. І хоча американці менше їздили під час пандемії, Національна адміністрація з безпеки дорожнього руху оцінює, що смертельні аварії із водіями в нетверезому стані зросли на 9% у 2020 році проти 2019 року.
Сьогодні нове партнерство сподівається дати відсіч
«MADD, Anheuser-Busch та Uber об’єднуються, щоб підняти повідомлення про водіння у нетверезому стані та проактивне прийняття рішень на новий рівень і заохотити споживачів “Decide to Ride”, — заявив національний президент MADD Alex Otte. — Ми не зупинимось, поки не досягнемо нульової смертності та нульових травм».
Щоб привернути увагу громадськості, Anheuser-Busch буде спиратися на свої відносини з NFL, щоб розмістити рекламу як на стадіоні, так і під час трансляцій. Команди та гравці також допоможуть поширити повідомлення.
Оскільки країна починає відкриватися і люди знову вирушають у дорогу, зараз настав сприятливий час для нового погляду на цю проблему, вважає Colleen Lucas, віцепрезидентка корпоративно-соціальної відповідальності Anheuser-Busch Better World: «Це сприятливий момент, щоб спробувати зв’язатися з наступним поколінням людей, які вживають алкогольні напої у повнолітньому віці».
Uber, давній партнер MADD, планує надавати знижки пасажирам, які шукають безпечної поїздки додому.
Компанія Anheuser-Busch уже чотири десятиліття проводить кампанії проти водіння автомобілем у нетверезому стані. Останній приклад — це ролик про Суперкубок 2016 року з Helen Mirren у головній ролі. «Якщо ви керуєте автомобілем у нетверезому стані, ви, простіше кажучи, є короткозорою, абсолютно даремною людською формою забруднення, яка витрачає кисень», — говорить британська актриса в рекламі.
MADD була заснована в 1980 році Candace Lightner, яка втратила 13-річну доньку від нетверезого водія. З того часу щорічні смертності від кермування автомобілем з алкогольним сп’янінням зменшилися більш ніж на 50%, але протягом останнього десятиліття залишалися на рівні близько 10 000.
Читайте також:
Чотири рекламні кампанії, які отримали нагороди Gerety Awards 2021
Postmates доставляє гігантську їжу