У ролику Nike знялась перша ракетка України

Перша ракетка України Еліна Світоліна долучилась до рекламної кампанії Nike – «Dream Crazier». У відеорекламі спортсменка розповідає про власний кар’єрний шлях та свого кумира – американського тенісиста Андре Агассі.

За словами Світоліної, тренери неодноразово наполягали, аби вона грала в традиційному стилі. Але для неї це «трохи нудно», тому вона вирішила йти своїм шляхом. І саме це її виділяє, вважають в Nike.

У кампанії «Dream Crazier» брали участь і інші відомі спортсменки, серед них – гімнастка Симона Байлз, сноубордистка Хлоя Кім, тенісистка Серена Вільямс.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...