• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Культура і Життя

У новий рік — з новою айдентикою: Будинок кіно та Спілка кінематографістів України представили нову концепцію брендингу

23 Грудня, 2024
Час прочитання: 1 хв.
A A
У новий рік — з новою айдентикою: Будинок кіно та Спілка кінематографістів України представили нову концепцію брендингу
Share on FacebookShare on Twitter

У Києві відбулася знакова подія для української кіноспільноти — презентація оновленої айдентики Національної спілки кінематографістів України та Будинку кіно.

Нова айдентика була створена студентами та студентками курсу Identity Advanced та Graphic Design Medium під кураторством Дані Нестеревича, Олі Кузовкіної та Дмитра Музиченко від Projector – онлайн-інституту креативних і технічних професій. Новий візуальний стиль втілює сучасність, динамічність та прагнення до змін, зберігаючи при цьому повагу до багаторічних традицій українського кінематографу.

У презентації взяли участь Голова Національної спілки кінематографістів України Сергій Борденюк, кінокритик та кінознавець Сергій Тримбач, секретар НСКУ Алік Шпилюк, голова комісії з інформаційної політики НСКУ Валерія Іваненко, а також куратор Projector Даня Нестеревич з студентами курсу, які працювали над брендингом. Модерувала зустріч продюсерка та секретарка НСКУ Ольга Бергман (Бесхмельниціна).

  • “Змінилися підходи і філософія діяльності спілки. Сьогодні час стрімко рухається вперед і спілка повинна відповідати тим візуальним трендам та складовим, які впливають на її репрезентацію та сприйняття. Це той контекст, коли форма не йде за змістом, а й впливає на змістовну складову діяльності”, — коментує оновлення айдентики Сергій Борденюк.

Під час презентації гості мали змогу дізнатися більше про процес створення нового брендингу та філософію, що стоїть за ним. Студенти Projector поділилися ідеями та викликами, з якими стикалися під час роботи над проєктом.

Розробники айдентик пояснюють, що робота над новими брендингами для НСКУ та Будинку кіно була комплексною, тож вони нерозривні і мають існувати спільно.

Втілювати нову айдентику НСКУ та Будинок кіно планується за допомогою партнерів – SMM-агенції Kolo Marketing.

“У новий рік з новою айдентикою” — такий слоган став символом заходу, підкреслюючи прагнення Спілки кінематографістів України рухатися вперед, формуючи сучасний простір для розвитку кіноіндустрії та плекаючи багаторічні традиції спільноти.

Теги: айдентикабрендинг

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи
Інсайти

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

28 Травня, 2025

Війна, економічна нестабільність, змінений ринок — це реалії, у яких сьогодні працюють українські підприємці. Але для Іллі Неправди, співвласника студії Правда Studio і арт-директора низки креативних проєктів, виклики стали не...

Читати даліDetails

Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.