У Києві запустили арт-проект «12 місячних» з доповненою реальністю

Креативне digital-агентство INCHKIEV розробило для бренду НО-ШПА®Комфорт арт-виставку «12 місячних», щоб спонукати українок називати природні речі своїми іменами. До участі в проекті запросили 12 відомих українських ілюстраторок, серед яких Ліліт Саркісян, Надія Кушнір та Вікторія Лопухіна.

У своїх роботах дівчата зобразили 12 слів-замін «місячним», а креативна команда INCHKiev зробила їх ілюстрації «живими» завдяки формату доповненої реальності. Зі свого боку бренд НО-ШПА® Комфорт наповнив виставку інтерактивними освітніми матеріалами про жіноче здоров’я та відповідями на інтимні питання. Їх було створено у співпраці з гінекологами, щоб навіть найсором’язливіша дівчина змогла отримати відповідь анонімно.

«Мені подобається цей рух з антидемонізації жінок. З невіглаством треба боротися саме знаннями. А в такий дружній спосіб, як цей проект, знання не лякатимуть, а засвоюватимуться у вигляді гри.

На жаль, часи, коли ми навіть не згадуватимемо, чому взагалі існували подібні табу і забобони, ще не настали – але цією виставкою ми їх наближаємо»,– каже учасниця виставки художниця Марічка Рубан.

Арт-виставка «12 місячних» триватиме з 21-го до 31-го березня у київському ТРЦ «Гулівер» кожного дня з 8:00 до 22:00.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...

2Crack від Roshen

Saatchi & Saatchi Ukraine перекусила «запару» у новому ролику

На перший погляд, це історія про новий ролик Saatchi & Saatchi Ukraine (входить до складу Publicis Groupe Ukraine) для бренду ...

Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Дозвіл на хуліганство. Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Нещодавно Uklon та IAMIDEA розказали всім про нову стратегію і ключове повідомлення: «Твій рух — твої правила». За результатами першої ...

Unicef і Platfor.ma запустили іронічно-автомобільний проєкт про вакцинацію

Техогляд дитини: Unicef і Platfor.ma запустили іронічно-автомобільний проєкт про вакцинацію

Інтернет-журнал Platfor.ma разом з ЮНІСЕФ Україна та USAID вирішили креативно нагадати про важливість та необхідність вакцинації. Разом вони розробили проєкт ...

crello

Створювати контент просто: Crello запускає глобальну бренд-кампанію

Crello, онлайн-редактор графіки для створення статичних та анімованих дизайнів, разом з маркетинговим агентством Fedoriv створили бренд-кампанію Design it your way. ...

Паперові мотоцикли та пластилінові зайці: шість кампаній, що вражають майстерністю анімації

Серед кампаній, що відзначилися майстерністю анімації, можна побачити теплі різдвяні історії, метаморфози мотоциклу та різнокольорових пластилінових зайців.