Креативне digital-агентство INCHKIEV розробило для бренду НО-ШПА®Комфорт арт-виставку «12 місячних», щоб спонукати українок називати природні речі своїми іменами. До участі в проекті запросили 12 відомих українських ілюстраторок, серед яких Ліліт Саркісян, Надія Кушнір та Вікторія Лопухіна.

У своїх роботах дівчата зобразили 12 слів-замін «місячним», а креативна команда INCHKiev зробила їх ілюстрації «живими» завдяки формату доповненої реальності. Зі свого боку бренд НО-ШПА® Комфорт наповнив виставку інтерактивними освітніми матеріалами про жіноче здоров’я та відповідями на інтимні питання. Їх було створено у співпраці з гінекологами, щоб навіть найсором’язливіша дівчина змогла отримати відповідь анонімно.

«Мені подобається цей рух з антидемонізації жінок. З невіглаством треба боротися саме знаннями. А в такий дружній спосіб, як цей проект, знання не лякатимуть, а засвоюватимуться у вигляді гри.

На жаль, часи, коли ми навіть не згадуватимемо, чому взагалі існували подібні табу і забобони, ще не настали – але цією виставкою ми їх наближаємо»,– каже учасниця виставки художниця Марічка Рубан.

Арт-виставка «12 місячних» триватиме з 21-го до 31-го березня у київському ТРЦ «Гулівер» кожного дня з 8:00 до 22:00.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію для Lwiwske Slodowe Specjalne

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію, присвячену запуску новинки — ретросорту Lwiwske Slodowe Specjalne. За шедеври живопису поціновувачі мистецтва ...

MGID почала поширювати контент Червоного Хреста про коронавірус на благодійних засадах

В умовах перенасиченості інформаційного простору повідомленнями про коронавірус найбільш надійним джерелом інформації є офіційні міжнародні організації з охорони здоров’я, гуманітарні ...

corona_colosseum2_1

Досвід Італії: чого слід чекати рекламній індустрії

Саме Італію зараз можна вважати передвісницею тих змін, яких слід чекати рекламній індустрії та медійній сфері інших західних країн у часи кризи.

Пандемічна комунікація бренду: швидке реагування, планування, релевантність

Про стратегію поведінки брендів під час надзвичайної ситуації, якою стала пандемія короновірусу, розповідають Сhief Еxecutive Оfficer в MullenLowe Adventa Світлана ...

Гонщики «Формули-1» вийшли на віртуальну трасу (і не лише вони)

Оскільки нинішній спортивний сезон було призупинено, організатори «Формули-1», щоб фанати та гонщики не скучили, перенесли перегони на віртуальну трасу.

Гравець під ніком «Знижка»: мережа KFC влаштувала полювання в грі Fortnite

Мережа KFC влаштувала полювання в онлайн-грі Fortnite, метою якого було перемогти п’ять кращих професійних гравців кіберспорту, щоб виграти знижки.