У Києві запустили арт-проект «12 місячних» з доповненою реальністю

Креативне digital-агентство INCHKIEV розробило для бренду НО-ШПА®Комфорт арт-виставку «12 місячних», щоб спонукати українок називати природні речі своїми іменами. До участі в проекті запросили 12 відомих українських ілюстраторок, серед яких Ліліт Саркісян, Надія Кушнір та Вікторія Лопухіна.

У своїх роботах дівчата зобразили 12 слів-замін «місячним», а креативна команда INCHKiev зробила їх ілюстрації «живими» завдяки формату доповненої реальності. Зі свого боку бренд НО-ШПА® Комфорт наповнив виставку інтерактивними освітніми матеріалами про жіноче здоров’я та відповідями на інтимні питання. Їх було створено у співпраці з гінекологами, щоб навіть найсором’язливіша дівчина змогла отримати відповідь анонімно.

«Мені подобається цей рух з антидемонізації жінок. З невіглаством треба боротися саме знаннями. А в такий дружній спосіб, як цей проект, знання не лякатимуть, а засвоюватимуться у вигляді гри.

На жаль, часи, коли ми навіть не згадуватимемо, чому взагалі існували подібні табу і забобони, ще не настали – але цією виставкою ми їх наближаємо»,– каже учасниця виставки художниця Марічка Рубан.

Арт-виставка «12 місячних» триватиме з 21-го до 31-го березня у київському ТРЦ «Гулівер» кожного дня з 8:00 до 22:00.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Львівські дріжджіЛьвівські дріжджі

Бренд «Львівські дріжджі» показав, як звучить випічка, в ASMR-форматі

Бренд «Львівські дріжджі» разом із агенцією HASHTAG створили серію релакс ASMR-відео, які показують процесс приготування дріжджової випічки як медитацію. Вишукані ...

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для бренду Parimatch. Сайт покликаний розповісти про соціальну відповідальність бізнесу, меценатство, спонсорство, освітні програми та ...

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...

Життя собак тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є життя собак зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.