15 листопада рекламна агенція Median ads & School, конференція SMM Rocks та креативна агенція NGN.agency організовують конференцію з реклами в соціальних мережах — Ad Insight.
Захід об’єднає 13 спікерів з 5 країн, які поділяться власними стратегіями та підходами, що принесли колосальні результати їх компаніям. Загалом, на заході прозвучить 9 доповідей, під час яких можна буде ознайомитися з унікальними тактиками та практичними кейсами від топових фахівців.
Кожен відвідувач зможе взяти участь в одному з 3 воркшопів та прокачати свої практичні навички: Facebook Pixel & Google Tag Manager, Post-click Сonversion Rate Optimization та розробка структур рекламних кампаній та комунікацій в креативах.
Також гостей очікує панельна дискусія та нетворкінг.
Ділитись інсайтами будуть Євген Мокін (Median ads & School), Андрій Осіпов (Школа веб-аналітики Андрія Осіпова), Олексій Ткачук (Setters), Євген Тимошенко (Genesis), Катерина Галіна (Aitarget), Володимир Галіка (NGN.agency), Павло Антонов (Httpool) та інші. Організатори запросили спікера із США, який витрачає на рекламу $40 мільярдів на рік, — Олександра Федотова, засновника Af Media LLC.
Захід відбудеться у конференц-холі «Депо».
Дізнатись більше інформації про конференцію та придбати квиток можна за посиланням.