Laisha та агентство Havas Tel Aviv прагнули допомогти більшій кількості ізраїльських жінок дізнатися про послугу, яка існує.
Незалежно від того, займаєтеся ви маркетингом чи видавництвом, ваша мета — привернути увагу та досягти утримання. Ви хочете, щоб ваша аудиторія помітила те, що ви показуєте, і якомога довше зберігала це в їхній пам’яті.
Агентство Havas Tel Aviv вирішило використати ці навички для цілодобової гарячої лінії щодо домашнього насильства, якій, на думку прихильників, не вистачає рекламної уваги, необхідної для охоплення нужденних ізраїльських жінок.
«Рекламна індустрія чудово справляється з тим, щоб номери телефонів комерційних компаній застрягли в наших головах назавжди, — сказав Daniel Bnaya, креативний директор Havas Tel Aviv. — Але як щодо дійсно важливих цифр? Такі, які можуть врятувати життя, як цілодобова гаряча лінія для жінок, які страждають від домашнього насильства, *6724?»
Тож агентство співпрацювало з популярним жіночим журналом Laisha, щоб створити обкладинку з великими білими цифрами на чорному фоні.
Залишок тексту на обкладинці пояснював: «Для жінки, яка страждає від домашнього насильства. Ви не самотні. Анонімна гаряча лінія доступна цілодобово всіма мовами».
«Коли ми зрозуміли, що більшість жінок в Ізраїлі навіть не знають про існування цього номеру, ми вирішили використовувати обкладинку журналу Laisha, найпопулярнішого жіночого журналу в Ізраїлі, як масовий медіа-канал для розповсюдження *6724 в Міжнародний день боротьби проти насильства над жінками».
Цей крок став першим випадком за свою 75-річну історію, коли журнал відмовився від свого звичайного шаблону обкладинки, щоб показати лише номер гарячої лінії.
Протягом тижня обкладинка збільшила кількість дзвінків на гарячу лінію на 500%, повідомляє Havas Tel Aviv. Органічне висвітлення обкладинки в ЗМІ оцінили в 1,2 мільйона доларів.
Трек «1-800-273-8255»
У 2017 році американський репер Logic так само присвятив назву своєї новітньої пісні Національній програмі запобігання самогубствам (NSPL). Його трек «1-800-273-8255» досяг 3-го місця в Billboard Hot 100 і був номінований на «Греммі».
Adweek назвав партнерство Logic з NSPL, яке включало PSA, однією з найкращих реклам у 2017 році.
Читайте також:
«Річ у тім». Кампанія за те, щоби про домашнє насильство нарешті говорити вголос
Шість кампаній з добірки Cannes Lions, присвячених боротьбі з домашнім насильством