Різдво — родинне свято, і тема єдності поколінь для різдвяної реклами є доволі типовою, але незмінно зворушливою. Тому пропонуємо вашій увазі три симпатичні анімації, якими банк Erste Group, мережа супермаркетів IGA та благодійна організація Meals on Wheels відзначили Різдво 2021.
Заради прийдешнього покоління
Ось уже четвертий рік поспіль віденська банківська група допомагає створити різдвяний настрій своєю глобальною кампанією. Цього року анімаційний ролик від Erste Group привертає увагу до того майбутнього, яке чекає на світ і його наймолодших жителів.
Анімація Erste Group порушує тему зміни клімату і показує, як навіть маленькі повсякденні вчинки здатні суттєво змінити майбутнє на краще. Економія води, сортування відходів, велосипед замість машини: все це може стати внеском батьків у майбутнє їхніх дітей, як, власне, і показує приклад майбутнього татуся із ролика #believeintomorrow.
Цей ролик, як і попередні різдвяні анімації Erste Group, було створено агенцією Jung von Matt DONAU спільно з Passion Studios. І з огляду на шалену популярність Edgar‘s Christmas (2020), Hanna Bumblebee (2019) та Henry the Hedgehog (2018) планка була поставлена дійсно висока.
Спорт для дідуся та онуки
Мережа супермаркетів IGA разом із креативною агенцією Sid Lee розповідає до Різдва 2021 історію надії, зближення родини та спільних захоплень.
Цього року новим інгредієнтом зворушливої родинної історії став хокей.
Щоразу, коли цей ролик поширюють в соціальних медіа, IGA додає по долару до свого внеску в підтримку спортивного заходу Scotiabank Girls HockeyFest, який ставить за мету зробити хокей доступнішим для дівчат і додати їм навичок, корисних як на льоду, так і в житті.
Зробити життя трохи яскравішим
Благодійна організація Meals on Wheels America та агенція Public створили зворушливий ролик, метою якого є привернути увагу до проблем продовольчої вразливості та самотності, від яких в самих лише США потерпають понад дев’ять мільйонів літніх людей. Відео Give a Little Bit показує, як крихта людяності здатна покращити життя літніх людей на кшталт пані Кінг, яку ми бачимо в ролику.
Гай Барнетт, старший креативний директор Public, зазначає: «Це жахливо, коли волонтер Meals on Wheels — єдина жива душа, яка за весь тиждень навідується до літньої людини. Це жахливо, коли літні люди самотні. Тому ми й вирішили створити ролик, який ілюструє, наскільки сильний вплив здатен справити простий візит».
Читайте також:
McDonald’s та Optus на Різдво 2021 показали реальних та уявних пухнастих «гостей» (і теж з елементами анімації).