Трогательная история одной мечты в рекламе тайского банка Kiatnakin Bank

Kiatnakin Bank из Таиланда и агентство Ogilvy&Mather Bangkok рассказали трогательную историю о гениальном мальчике, мечтавшем об изучении и покорении космоса.

Первым шагом на этом пути мальчик справедливо считал покупку телескопа. Телескоп – это оченоь не дешевая вещь. И мальчик мужественно отказывал себе во всем: в развлечениях, в мороженном, в игрушках и  вкусняшках… И вот копилка, куда шли все сэкономленные денежки, переполнена и разбита, счастливый мальчик бежит за вожделенной покупкой….

… У этой истории нет хеппи-энда. Потому что деньги обесцениваются каждый день. И простое накопление уже не работает…

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Альтернативний шлях еволюції: стартувала рекламна кампанія від першого натурального енергетика NON STOP Evo

З NON STOP Evolution історія виходить на новий виток, де природа та людина врешті досягають взаємної злагоди. 1 липня інноваційний, ...

Аналоговий підхід до планування ремонту: виробник фарб створює мініатюрні діорами

Найцікавіші фото кімнат, що чекають на ремонт, перетворяться на напрочуд деталізовані мініатюрні діорами, як слід пофарбовані експертами компанії.

Стартує нова комунікаційна кампанія Borjomi, присвячена 130-річчю бренду

Borjomi святкує 130-річчя з моменту, коли у Парку мінеральних вод, сучасний Боржомі-Хараґаулі, розпочав свою роботу перший розливний завод. Сьогодні бренд ...

Бренд-агенція UAGENCY зняла ролик про новий етап розвитку інноваційного парку UNIT.City

Команда бренд-агенції UAGENCY створила відеокомунікацію, в основу якої ліг інсайт: сьогодні UNIT.City об’єднує безліч талановитих і працьовитих людей, сприяючи підвищенню ...

Онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR оголосила програму

11 липня онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR збере представників бізнесів, креативних організацій та державних інститутів, щоб поділитись досвідом кризового ...

Усі медичні послуги в смартфоні: Fedoriv Agency презентували оновлений сервіс Doc.ua

Медичний онлайн-хаб Doc.ua презентував нове позиціювання та мобільний застосунок, у якому зібрано 1500 закладів охорони здоров’я, 11400 лікарів і понад ...