• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Тренди у соцмережах: підсумки 2021 року

19 Січня, 2022
Час прочитання: 3 хв.
A A
Тренди у соцмережах: підсумки 2021 року
Share on FacebookShare on Twitter

Українці у соцмережах найбільш активно обговорюють інциденти, частіше за все використовують слово «здоров’я» та надають перевагу лонгрідам. До таких висновків під час дослідження трендів дійшла компанія YouScan, що спеціалізується на аналітиці соціальних медіа.

Під час дослідження використовувалися дані, які публікувалися у соціальних медіа на території України та по всьому світу з 1 січня по 30 вересня 2021 року.

Теми та типи контенту

Найпопулярніші тематики обговорень в Україні — інциденти (події), а також політика, релігія та здоров’я. У топ найбільш обговорюваних тем у світі також входить політика та здоров’я, а головною відмінністю від України є популярність комп’ютерних ігор — ця тематика стала другою за обговорюваністю.

Тренди у соцмережах: підсумки 2021 року

Найчастіше користувачі діляться постами на особисті теми. На цей тип контенту припадає 58% публікацій в Україні та 44% у світі. Другий за популярністю контент серед української аудиторії — новини: їх постять у 2 рази активніше, ніж загалом в інших країнах. Окрім цього, українці у 7 разів частіше звертаються за порадами та з проханнями онлайн.

Тренди у соцмережах: підсумки 2021 року

Професійний контент у соцмережах у 2021 році став другим за популярністю у світі й третім в Україні. Найбільшу кількість позитивних коментарів українська аудиторія пише під роликами на Youtube. Twitter — єдина соцмережа, де як в Україні, так і у світі публікується переважно негатив. Найчастіше це обговорення політичної ситуації: конфлікту з Росією, діяльності президента Володимира Зеленського та експрезидента Петра Порошенка. Ще одна популярна тема для критики у Twitter — карантинні обмеження.

Тренди у соцмережах: підсумки 2021 року

Головним словом 2021-го року в Україні стало «Здоров’я». Це пов’язано не тільки з пандемією коронавірусу, але і з тим, що у привітаннях, які публікуються у соцмережах, користувачі часто бажають саме здоров’я. З усіх емодзі українці надають перевагу сердечку — саме цей символ використовувався найчастіше.

Тренди у соцмережах: підсумки 2021 року

Ще одна особливість українського сегмента соцмереж — лонгріди: поки у всьому світі довжина Facebook-посту скорочується, в Україні вона збільшується.

Тренди у соцмережах: підсумки 2021 року

Індустрії та бренди

Найчастіше українські користувачі соцмереж публікують позитивні пости про сферу краси та ІТ. Банки, їжа та напої, а також рітейл — індустрії, що стали лідерами за кількістю негативу.

Тренди у соцмережах: підсумки 2021 року

Найбільшу кількість реакцій (коментарів, лайків і репостів) у соцмережах збирають сторінки таких брендів, як Rozetka (Рітейл), «Львівські круасани» (Їжа та напої), Netflix (Розваги) та інтернет-магазин Papaya (Мода).

Тренди у соцмережах: підсумки 2021 року

Візуальна аналітика

Найбільш популярним типом зображень у світі у 2021 році стала реклама. В Україні цей тип візуального контенту посідає третє місце. Більш розповсюджена графіка та зображення, що нагадують мультфільми (включно з аніме, коміксами і т. п.)

Візуальний контент, котрий публікує українська аудиторія, частіше за все містить логотипи Apple (Електроніка), Mercedes-Benz (Автопром) і Nike (Спорт).

На зображеннях, які постять жінки в Україні, найпопулярніший об’єкт — рослина, сцена — мода, активність — випікання. Серед чоловіків більш популярний транспорт, природа та публічний виступ. Користувачі обох статей частіше за все постять візуальний контент, на якому домінує синій колір.

Тренди у соцмережах: підсумки 2021 року

Ознайомитися з повною версією дослідження можна за посиланням.


Читайте також:

60% PR-менеджерів використовують платні сервіси для моніторингу згадувань

Теги: ринки та дослідженнясоціальні мережісуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою
Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025

Що робити, коли твого викладача захоплює дивна істота з іншого виміру, а єдиний шанс урятувати його — це дивний рецепт із віскі, креатином і засобом від іржі? Правильна відповідь —...

Читати даліDetails

TikTok, що об’єднав три аудиторії: як запускався акаунт соціального освітнього проєкту «Навчай для України»

Агентство OMG запустило ініціативу «ІнстаКачка», щоб безкоштовно допомогти українським малим бізнесам прокачати свої соцмережі

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025
Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.