Українці у соцмережах найбільш активно обговорюють інциденти, частіше за все використовують слово «здоров’я» та надають перевагу лонгрідам. До таких висновків під час дослідження трендів дійшла компанія YouScan, що спеціалізується на аналітиці соціальних медіа.
Під час дослідження використовувалися дані, які публікувалися у соціальних медіа на території України та по всьому світу з 1 січня по 30 вересня 2021 року.
Теми та типи контенту
Найпопулярніші тематики обговорень в Україні — інциденти (події), а також політика, релігія та здоров’я. У топ найбільш обговорюваних тем у світі також входить політика та здоров’я, а головною відмінністю від України є популярність комп’ютерних ігор — ця тематика стала другою за обговорюваністю.
Найчастіше користувачі діляться постами на особисті теми. На цей тип контенту припадає 58% публікацій в Україні та 44% у світі. Другий за популярністю контент серед української аудиторії — новини: їх постять у 2 рази активніше, ніж загалом в інших країнах. Окрім цього, українці у 7 разів частіше звертаються за порадами та з проханнями онлайн.
Професійний контент у соцмережах у 2021 році став другим за популярністю у світі й третім в Україні. Найбільшу кількість позитивних коментарів українська аудиторія пише під роликами на Youtube. Twitter — єдина соцмережа, де як в Україні, так і у світі публікується переважно негатив. Найчастіше це обговорення політичної ситуації: конфлікту з Росією, діяльності президента Володимира Зеленського та експрезидента Петра Порошенка. Ще одна популярна тема для критики у Twitter — карантинні обмеження.
Головним словом 2021-го року в Україні стало «Здоров’я». Це пов’язано не тільки з пандемією коронавірусу, але і з тим, що у привітаннях, які публікуються у соцмережах, користувачі часто бажають саме здоров’я. З усіх емодзі українці надають перевагу сердечку — саме цей символ використовувався найчастіше.
Ще одна особливість українського сегмента соцмереж — лонгріди: поки у всьому світі довжина Facebook-посту скорочується, в Україні вона збільшується.
Індустрії та бренди
Найчастіше українські користувачі соцмереж публікують позитивні пости про сферу краси та ІТ. Банки, їжа та напої, а також рітейл — індустрії, що стали лідерами за кількістю негативу.
Найбільшу кількість реакцій (коментарів, лайків і репостів) у соцмережах збирають сторінки таких брендів, як Rozetka (Рітейл), «Львівські круасани» (Їжа та напої), Netflix (Розваги) та інтернет-магазин Papaya (Мода).
Візуальна аналітика
Найбільш популярним типом зображень у світі у 2021 році стала реклама. В Україні цей тип візуального контенту посідає третє місце. Більш розповсюджена графіка та зображення, що нагадують мультфільми (включно з аніме, коміксами і т. п.)
Візуальний контент, котрий публікує українська аудиторія, частіше за все містить логотипи Apple (Електроніка), Mercedes-Benz (Автопром) і Nike (Спорт).
На зображеннях, які постять жінки в Україні, найпопулярніший об’єкт — рослина, сцена — мода, активність — випікання. Серед чоловіків більш популярний транспорт, природа та публічний виступ. Користувачі обох статей частіше за все постять візуальний контент, на якому домінує синій колір.
Ознайомитися з повною версією дослідження можна за посиланням.
Читайте також:
60% PR-менеджерів використовують платні сервіси для моніторингу згадувань