• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Інсайти

Тренд на соціальну відповідальність бренду від OMG agency та «ЧУДО-ЧАДО»: як інструментами SMM досягти балансу між залученням аудиторії та серйозним контентом

25 Березня, 2024
Час прочитання: 2 хв.
A A
Тренд на соціальну відповідальність бренду від OMG agency та «ЧУДО-ЧАДО»: як інструментами SMM досягти балансу між залученням аудиторії та серйозним контентом
Share on FacebookShare on Twitter

За останні декілька років тренд на впровадження брендами соціальної активності у свої маркетингові, в тому числі і SMM, стратегії лише зростає. На багатьох реальних прикладах ми пересвідчуємося, що аудиторія очікує від бізнесів свідомої та чіткої позиції. Отже перед смм-никами постає необхідність вміти впроваджувати соціальний контент доцільно та дієво.


Приклади сторіз, які зображують, що бренд не відірваний від реальності

Завдання

Під час роботи із брендом дитячого харчування «Чудо-Чадо» між інших завдань перед нами постала цікава комунікаційна задача: знайти баланс між легкістю та невимушеністю tone of voice бренду та досить серйозними й важливими темами, яких жодному свідомому бізнесу уникати не слід.

Креативна ідея

З командою бренду «Чудо-Чадо» ми обрали для комунікації досить актуальну ініціативу, у якій змогли взяти участь абсолютно всі клієнти бренду. Оскільки на той момент за вікном лютували морози, ми вирішили доєднатись до волонтерської ініціативи з виготовлення грілок для військових. У ненавʼзливій формі на сторінці бренду запропонували охочим зігріти наших захисників за допомогою використаних пакувань.

Для участі було достатньо не викидати використані упаковки дой-пак від пюре «Чудо-Чадо» та сконтактувати в коментарях із волонтерами, яким можна передати збережені паучі для подальшого виготовлення грілок.

Таким чином ми обʼєднали волонтерів та споживачів, заохотили аудиторію приєднатись до корисної місії, та доєднались до поширення важливої ініціативи серед більшої кількості користувачів.


Так виглядає допис з ініціативою

Результати

Результати обраної нами комунікації показали наскільки залученою може бути аудиторія та зацікавленою допомогти, якщо обрати вірний підхід, що відгукується ЦА. Отож, загальні охоплення лише одного статичного допису в Instagram та Facebook склали близько 200 000. Окрім того, ми отримали численні повідомлення та коментарі, у яких люди висловлювали вдячність, спілкувались та обмінювались контактами для допомоги. Допис отримав сотні збережень та тисячі поширень.


Статистика дописів в Facebook та Instagram

То як нам це вдалося

Крок 1.

Чітке розуміння аудиторії. Існує безліч ідей впровадження соціального контенту. Щоб не зіштовхнутись зі складнощами або ж непорозумінням, дуже важливо вивчити свою аудиторію та розуміти її настрої. Поглиблений аналіз комʼюніті допоміг нам визначити, яка саме ініціатива і з яким меседжем залучить найкраще та не викличе негативні емоції, а навпаки сприятиме бажанню долучитися до допомоги. До речі, саме вивчення аудиторії дало нам ідею, яку ми згодом реалізували в контенті.

Крок 2.

Чітке розуміння мети. Нашим завданням був пошук креативного способу висвітлення допомоги. Ми мали на меті привернути увагу аудиторії та спонукати до соціальної активності. Звісно, як окремий позитивний наслідок, показати, що бренд у контексті, підвищуючи таким чином до нього лояльність.

Крок 3.

Ідея. Ви ж памʼятаєте, що OMG — це про комʼюніті? Отож і тут ми підійшли зі сторони обʼєднання та певного соціального нетворкінгу. Для висвітлення ми обрали ініціативу виготовлення грілок із паучів, на яку, як ми вже писали вище, нас надихнула аудиторія. Тут нам допомогла оцінка реальних можливостей. Ми точно знали, що аудиторія зможе долучитись, адже серед пропозицій бренду була продукція у відповідних упаковках. Як наслідок, допомогти міг абсолютно кожен клієнт бренду. Так за допомогою контенту ми отримали можливість обʼєднати аудиторію навколо важливої мети та підвищити відчуття комʼюніті.


Приклади коментарів під дописом

Крок 4.

Реалізація. За допомогою унікальної візуалізації та CTA у коментарях, ми змогли показати, що бренд підтримує захисників та залучили до допомоги наявні ресурси аудиторії. Чи зіштовхнулись ми з негативом, про який так багато переживань? Із жодним! Адже це було щиро та актуально (контент було опубліковано в період сильних морозів). Який висновок можемо зробити?

Аудиторія досить емпатична, вона завжди відчуває, коли бренд дійсно залучений та відвертий і дуже це цінує, — Євеліна Тупіченко, smm-менежерка проєкту від OMG agency.

Реакція комʼюніті:

Висновки

Ось так одна, здавалося б, невеличка ініціатива показала важливість соціальної відповідальності бренду та його здатність до емпатії і активної участі в житті спільноти. І така ініціатива важлива незалежно від ніші, у якій вона реалізується. Цей кейс став яскравим прикладом того, як бренд може проявляти соціальну активність та залучати комʼюніті до спільної допомоги, отримуючи натомість лояльність та багато сердечок.

Тож останній висновок на сьогодні: будьте соціально свідомими love-брендами, а несвідомими не будьте й буде вам щастя та любов!

Теги: брендингкейсикреативсоціальні мережі

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО
Бізнес та Інновації

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

17 Червня, 2025

У час, коли бізнес стикається з безпрецедентними викликами, а єдність стає вирішальним фактором стабільності, компанія УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО зробила стратегічний крок — оновила систему корпоративних цінностей і впровадила внутрішні стандарти компетенцій. Адже...

Читати даліDetails

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

18-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2024 рік
Аналітика

18-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2024 рік

16 Червня, 2025
В Україні з’явиться каталог креативних індустрій
Інсайти

В Україні з’явиться каталог креативних індустрій

17 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.