Цього року Супербоул відбудеться 7 лютого у місті Тампа, Флорида. З цієї нагоди організатори Cannes Lions і платформа The Work підготували добірку з шести креативних робіт, створених до Чемпіонату з американського футболу, які виявилися надзвичайно впливовими і охопили величезну аудиторію. Ці найефективніші кампанії до Супербоулу містять і перехват чужої реклами, і фантазії на тему «що було б…», і нестримну хвилю користувацького контенту.
Whassup (Anheuser-Busch, DDB, 2000)
Ніхто не очікував, що кампанія Whassup стане настільки популярною, що її навіть пристосують до умов пандемії через 20 років після виходу оригіналу, щоб заохотити друзів не втрачати зв’язок одне з одним. В 2000 році ця кампанія здобула в Каннах Гран-прі в категорії Film, показавши, як мінімалістичний сценарій здатен створити слова, що увійдуть до лексикону і так у ньому і залишаться.
Interception (Volvo, Grey New York, 2015)
Завдяки соцмережам бренди можуть взаємодіяти з користувачами прямо під час великих подій на кшталт Супербоулу, але в цій кампанії автомобілебудівник Volvo зайшов ще далі. Він привернув увагу до свого бренду, вклинившись у обговорення запущеної до Супербоулу реклами інших автомобілів.
It’s A Tide Ad (Procter & Gamble, Procter & Gamble Cincinnati, 2018)
В той час як Volvo «перехопив» лише рекламу інших автомобілів, бренд Tide перехопив практично весь Супербоул. Його короткі 15-секундні ролики пародіювали типову рекламу до Чемпіонату з американського футболу. Тому до кінця змагання аудиторія вже прекрасно розуміла, в чому сіль жарту. Таким чином креативний підхід до медіа втримав на висоті увагу аудиторії до бренда впродовж всього перегляду Супербоулу.
The Son of a Legend Returns Home (Tourism Australia, Droga5 New York, 2018)
Найефективніші кампанії до Супербоулу містять ще один хороший зразок неординарного підходу до вибору медіаканалу. Туристична служба Австралії розіграла всю Америку, спершу створивши буцімто трейлер до фільму, а потім скориставшись Супербоулом як нагодою для «моменту істини». Для цієї кампанії Чемпіонат став не початком і не завершенням, а (що нетипово) поворотним моментом.
Newcastle Brown Ale (Heineken, Droga5 New York, 2014)
Newcastle Brown Ale створив до Супербоулу пародійне відео, яке цього змагання взагалі не стосується. Кампанія здійняла навколо себе чимало шуму та дала глядачам можливість уявити, якою була б реклама цього бренда, якби він не був настільки обмежений у своєму бюджеті
The Super Bowl Dunk (Gatorade, VML Kansas City, 2016)
Напій для спортсменів, Gatorade, переніс традицію обливання ним зі стадіонів у цифровий формат. Кампанія майстерно використала діджитал-технології, об’єднуючи людей незалежно від того, стежать вони за ходом гри чи ні.