Toyota превращает ваши страхи о покупке авто в милых, но жутковатых зверьков

В Новой Зеландии бренд автомобилей Toyota изо всех сил старается рассказать о своей кампании «Drive Happy Project» с помощью забавного ролика и примечательных метафор в нем.

Агентство Saatchi & Saatchi подготовило ролик, в котором изображены разные люди на грани совершения большой покупки, но их словно держат фантастические создания.

«Drive Happy Project» от Toyota предложит прозрачную ценовую политику во всех представительствах по всей стране и обещает доступ к более широкому выбору автомобилей. Производитель автомобилей предлагает гибкие варианты тест-драйва, так что потенциальные покупатели не ограничатся только десятиминутным движением по окрестностям. Также для них будет введен семидневный вариант возврата денег при условии соблюдения определенных правил.

Диана Мехедок

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...