• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес

Топ бренди прямої реклами DTC

27 Липня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Топ бренди прямої реклами DTC
Share on FacebookShare on Twitter

Для того, щоби дізнатися всю інформацію про товари можна просто сісти в метро Нью-Йорка, адже саме там ви побачите рекламну компанію DTC (пряма споживча реклама). Така пряма реклама може використовувати друковані, соціальні медіа, телебачення, радіо та інші форми засобів масової інформації для інформування клієнта про товар або нагадування про необхідність такого товару.

Починаючи продавцями матраців і закінчуючи роздрібною торгівлею бритви, бренди DTC наполегливо розміщують рекламу Оut-Оf-Home (OOH) як остаточний канал для завоювання продажів серед напруженого життя споживачів. Зараз, коли вагони потягів та салони таксі знову наповнюються пасажирами, марки DTC повертаються до гри Оut-Оf-Home.

Якщо влітку 2020 бренди могли орендувати цілу стіну чи рекламний щит у вигідному місці на великому ринку зі знижкою майже 70 %, то нині ситуація змінилася. Виконавчий директор агентства Оut-Оf-Home Quan Media Group — Брайана Раппапорта зазначає: «Місце для розміщення реклами знайти вкрай важко навіть у SoHo, тому що все розпродано, те саме стосується Лос-Анджелеса та Західного Голлівуду».

Реклама всюди

Серед брендів прямої споживчої реклами (DTC) є компанія Ro. Це лінія фармацевтичної та особистої гігієни для чоловіків та жінок, яка набула популярності завдяки доступним місцям розміщення реклами в метро.

Зараз Ro готується до запуску нової рекламної кампанії, яка, за словами співзасновника та головного директора з питань зростання Роба Шутца, «зосереджена навколо енергії світу, що зростає». Кампанія залучатиме великі інвестиції Оut-Оf-Home з розміщенням реклами на великих ділянках Нью-Йорка, Чикаго, Клівленда та Філадельфії.

Шейн Піттсон, віцепрезидент із питань розвитку компанії DTC,​​ розповідає, що маркетингова суміш бренду концентрується на «поверненні того, що було до Covid, коли Out-Оf-Home та інші інвестиції знову стали доступними». Він каже, що у Quip працює нова модель DOOH (пряма споживча реклама поза домом), і пояснює, що бренд розглядає можливість тестування деяких інноваційних цифрових форматів прямої споживчої реклами, таких, як зарядні станції для автомобілів та можливості спільного поїздки в мегаполісах. «Нью-Йорк повернувся, і ми також», — говорить він.

Відродження реклами Out-Оf-Home

Під час карантину, більшість брендів суттєво змінили свої маркетингові стратегії. Quip сфокусувався на цифрових носіях. Brooklinen більше інвестував у подкасти та маркетинг впливових компаній, тоді, як його конкурент Parachute вкладав долари на пряму рекламу поштою та телевізійними роликами. Згодом карантинні обмеження послабили, що призвело до повернення відомих стратегій.

«Оскільки ринки продукції знову запрацювали, ми почали знаходити нову можливість навчати різноманітні бренди, що використовувати DOOH стратегічно вигідніше», — говорить представник компанії Quan Media Group.

Тим часом такі бренди, як компанія Away (для багажу та туристичних товарів), схилялися до тенденцій, спричинених пандемією, щоби застосовувати Оut-Оf-Home більш стратегічно. Компанія випустила свого першого перевізника домашніх тварин у відповідь на глобальний бум із домашніми тваринами під час карантину та застосувала інноваційний Оut-Оf-Home для просування нового продукту.

«Ми обрали парки для собак, створили плакати з написом “подорожуйте”, обробили їх спеціальними запахами (котрі полюбляють тваринки) та розмістили саму рекламу на рівні очей песиків, — говорить Крістін Петрік, віцепрезидент бренду з маркетингу зростання. — Реклама мала колосальний успіх».

Топ бренди DTC

Рекламні кампанії з використанням DTC

Щоб виміряти ефективність кампанії Оut-Оf-Home, багато брендів DTC використовують опитування «Як ти дізнався про нас?»
«Як і багато інших брендів DTC, ми проводимо опитування споживачів, щоби дізнатись, яка частка клієнтів почула про нас через кампанію Оut-Оf-Home, — говорить Піттсон Квіпа. — Висновки подібних досліджень ми бачимо лише через місяці, або роки після проведення самої кампанії». Збір відгуків безпосередньо від споживачів дає змогу брендам вимірювати ефективність кампанії.

І, хоча рекламний щит, вуличний кіоск або панель метро можуть допомогти бренду DTC, який зростає, підвищити впізнаваність та довіру, Оut-Оf-Home має певні обмеження.

Подібна реклама охоплює лише споживачів, які перебувають в їхньому безпосередньому оточенні — і може опиратися лише на інформацію споживачів у цьому районі. Загальновідомий факт, що Оut-Оf-Home рідко може досягти рівня націлювання або вимірювання реклами, що забезпечується цифровими каналами.

Утім, кампанії Оut-Оf-Home використовують понині та вважають, що її переваги набагато більші за виклики.

Джерело


Читайте також:

Директор маркетингової компанії Beavertown про правила вторгнення продукції на ринок DTC

Теги: брендызовнішня реклама

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Компанія Vodafone Україна представила арт-інсталяцію, присвячену телекомунікаціям в умовах війни
Відповідальність

Компанія Vodafone Україна представила арт-інсталяцію, присвячену телекомунікаціям в умовах війни

12 Грудня, 2024

2 грудня в Києві компанія FREEBRAND встановила на Контрактовій площі арт-інсталяцію I’M FINE, присвячену важливості зв’язку в умовах війни. Проєкт реалізовано на замовлення компанії Vodafone Україна. Інсталяція виконана у формі...

Читати даліDetails

PHILIPS + OMD+ jamlab = вау-ефект

Bickerstaff.394 і «Ти як?» закликали звертатись до сімейних лікарів за ментальною підтримкою

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025
Ідеї

Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont

27 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

В Україні з’явиться каталог креативних індустрій
Інсайти

В Україні з’явиться каталог креативних індустрій

17 Червня, 2025
20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності
Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності

11 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.