• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Топ-5 метрик для маркетологів мобільних додатків

16 Лютого, 2022
Час прочитання: 2 хв.
A A
Топ-5 метрик для маркетологів мобільних додатків
Share on FacebookShare on Twitter

Ефективність маркетингу мобільних додатків безпосередньо залежить від збору та аналізу даних. Аналітика — головний спосіб оцінити роботу рекламних кампаній та оптимізувати їх. Про ключові метрики маркетингу мобільних додатків та про те, як їх застосовувати з максимальною користю, розповідає Михайло Зайцев, генеральний директор AppsFlyer у країнах СНД.

Михайло Зайцев

По-перше, найефективніше зіставляти кілька показників, а не розглядати їх поодинці. Наприклад, вимірювання кількості установок — відмінний спосіб для стартових вимірів, але їх варто розглядати у зв’язці з коефіцієнтом видалення. По-друге, дуже важливо з усіх показників виділити саме ті, які безпосередньо впливають на ваш прибуток та інші бізнес-показники.

Ось кілька ключових метрик маркетингу додатків:

  • Показник клікабельності (CTR)
  • Кількість зацікавлених користувачів (CTI)
  • Ціна за установку (CPI)
  • Плата за дію (CPA)
  • Пожиттєва цінність користувача (LTV)

Розглянемо кожну з них детальніше.

CTR (click-through rate, показник клікабельності)

Це ті користувачі, котрі бачили оголошення і які на нього клікнули. Враховується кількість кліків та переглядів реклами. Високий CTR є показником того, що оголошення є досить привабливим для аудиторії. І навпаки, низький показник часто означає, що ваші оголошення не відповідають цільовій аудиторії. Якщо ви тестуєте нове оголошення, і CTR з ним знижується, це знак того, що потрібно щось змінювати.

Оскільки CTR є хорошим показником релевантності оголошень для ЦА, платформи з оплатою за клік (такі як Google Ads та Facebook Ads) використовують його для визначення якості оголошень.

CTI (click-to-interest, кількість зацікавлених користувачів)

Це кількість установок та повторних відвідувань, поділена на кількість кліків за рекламними оголошеннями. Ця метрика відображає ефективність креативів, стан ASO, націлення та його технічної імплементації, що впливає на час завантаження. Низький CTI може свідчити про нерелевантну аудиторію, неефективність креативу або повільне завантаження.

CPI (cost per install, ціна за установку)

CPI — це ціна розміщення реклами, поділена на кількість установок програми. Це також модель ціноутворення в мобільному маркетингу, при якій оплата за розміщення (або його ефективність) визначається, виходячи з вартості однієї установки мобільного додатка.

Ця метрика відображає успіх цифрових продуктів. Якщо показники низькі, необхідно змінювати маркетингову стратегію збільшення рейтингу і кількості користувачів чи установок. В цьому допомагає CPI: рекламодавці платять тільки в тому випадку, якщо програма була встановлена

Відстежуючи платні установки, а не органічні, CPI відображає вартість, яку рекламодавець платить за стимулювання установки. У ті дні, коли ціна програми $0,99 була галузевим стандартом, CPI був найчастіше використовуваним показником для вимірювання ефективності кампанії.
Сьогодні все популярнішими такі метрики, як ціна за дію, які краще відображають складність ринку безкоштовних додатків.

CPA (cost per action, плата за дію)

На відміну від CPI, CPA показує плату за дію. Це не обов’язково мається на увазі конверсія нового користувача. Конверсією може бути придбання передплати, оновлення до облікового запису або покупка в програмі.

CPA — це показник ефективності, який гарантує, що оплата буде здійснюватись лише при залученні якісних користувачів. Стандарт CPA у власному бізнесі ви можете визначити самостійно, озброївшись середньою вартістю замовлення (AOV) та довічною цінністю.

LTV (life-time value, пожиттєва цінність)

Унікальна маркетингова метрика, що вимірює прибуток від клієнта протягом усього життєвого циклу. Правильно розрахувавши її, можна дізнатися скільки витрачати на залучення клієнта, щоб не працювати у збиток.

Також цей показник розкриває особливості поведінки клієнта в динаміці та дає цінні інсайти, як його утримати. У поєднанні із середнім доходом користувача (ARPU) LTV є «золотою» метрикою визначення загальної ймовірної цінності користувачів. В економіці безкоштовних додатків це найважливіший показник для вимірювання стану бізнесу.

Залучення нового клієнта коштує набагато дорожче, ніж утримання. Тому маркетологи завжди розробляють плани утримання та спонукання до нових покупок. Розрахунок LTV дозволяє прогнозувати зростання прибутку компанії, ґрунтуючись на даних про покупки ваших клієнтів, їх типової поведінки та особливості ваших рекламних кампаній.

Не установками єдиними

Важливо аналізувати не тільки кількість користувачів, що прийшли в додаток, але і кількість тих, хто його видалили (і відстежувати, з якою швидкістю це відбувається). Показник видалень дозволяє порівняти якість користувачів, яких ви залучаєте з різних джерел, кампаній, окремих оголошень або країн.

У багатьох галузях показники видалення часто бувають високі. Це ознака того, що з вашим додатком щось не так, воно проходить процес адаптації або ж ваші рекламні акції не відповідають очікуванням користувачів.

П’ять метрик, які ми розібрали — це далеко не всі показники, які вимірюють та аналізують мобільні маркетологи. Але не варто ускладнювати завдання, намагаючись відстежувати все й одразу. Не всі показники й KPI застосовні безпосередньо до вашого бізнесу. Важливо експериментувати, щоб знайти саме ті, які найкраще підійдуть для вашого додатка.


Читайте також:

Метавсесвіти, ігри та операційні системи: тренди мобільного маркетингу-2022 від AppsFlyer

Теги: ексклюзивмобільні додаткиринки та дослідження

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

16-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2022 рік
Маркетинг і Комунікації

16-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2022 рік

5 Лютого, 2024

Наприкінці року ми підбили підсумки розвитку галузі маркетингових сервісів та активності агентств за 2023 рік. Але зараз ще раз хочемо згадати 2022 рік. Повномасштабна війна зупинила активності, залишивши лише найнеобхідніші...

Читати даліDetails

Що купують українці під час війни — дослідження

Як ходити по стінах і підвищувати продажі. Кейс Brain Tank для кварталу «Новопечерські Липки»

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025
30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025
Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.