Только одно представление! Skittles и Майкл Холл представляют уникальный мюзикл

Известный актер Макйл С. Холл  – звезда фильмов “Декстер” и “Лига справедливости”, совместно с кондитерским брендом Skittles к финалу Super Bowl выступили с уникальной инициативой – поставить живой благотворительный мюзикл.

«Skittles Commercial: The Broadway Musical» написана драматургом и финалистом Пулитцеровский премии Уилом Ино в сотрудничестве с DDB Worldwide. Актерский состав из 17 человек под руководством Майкла С. Холла будет выступать только один раз перед живой аудиторией в Ратуше в Нью-Йорке в воскресенье, 3 февраля,

Билеты на живое выступление уже в продаже и доступны для широкой публики на Ticketmaster.com. Доходы от билетов будут переданы некоммерческой организации Broadway Cares / Equity Fights AIDS, которая присуждает ежегодные гранты, направляемые на приобретение жизненно важных лекарств, медицинское обслуживание, лечебное питание, консультации и экстренную помощь всем, кому это необходимо во всех 50 штатах США.

Холлу эта тема особенно близка. Несколько лет назад актер успешно справился с лимфомой Ходжкина.

Ролик, созданый агентством DDB Worldwide – это юмористический анонс будущего мюзикла. Психотерапевт предостерегает героя Холла от излишней рекламы а невесть откуда взявшееся пугало пытается объяснить, зачем эта реклама нужна… Финал полностю соответствует идее…

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...