14 грудня лідери маркетингу у сфері фармацевтики та охорони здоров’я зустрінуться на щорічному освітньому форумі Healthcare Creative Forum.
Івент, який відбудеться вже увосьме, пройде під новим гаслом — «Точки прориву фарми». 8 спікерів зберуться разом онлайн, щоб розглянути нові можливості healthcare-індустрії у 2022: тренди, діджитал-інструменти, ефективні комунікації та соціальні ініціативи.
За традицією відкривати форум будуть Ірина Кузнєцова, офіційний представник фестивалю креативності Cannes Lions в Україні, та Олена Самойленко, керуюча директорка агенції Medinform Ukraine, яка також розповість про точки прориву у діджиталі.
Сергій Кузьменко, CEO групи Twiga Ukraine, загляне у майбутнє фармгалузі та відповість на запитання, чому фарма не залишиться осторонь потрясінь, які зараз переживає FMCG. Також він охопить теми зміни мислення споживачів під час карантину та роль Customer Journey Map для великих ритейлерів та e-commerce конгломератів.
Дмитро Мошаров, Managing Director Media First Ukraine, розповість як ефективно використовувати data-based моделювання для швидкого прийняття стратегічних рішень. На прикладі він покаже, як робота з даними допомагає досягати бізнес-цілей.
Від спікера з Лондона, CEO Impatient Health Пола Сіммса, можна буде дізнатися, як прийняти невизначеність, диференціюватися та діяти у постпандемічному світі.
CEO & Co-founder в Liki24.com Антон Авринський на прикладі сервісу розкаже, як збільшити продажі ліків, використовуючи нові діджитал-інструменти, які основні тенденції просування фармпродукції в інтернеті, а також розкриє секрет пошуку таргетованої аудиторії.
Про тренди відеовиробництва розповість креативний директор і режисер Lovivideo Андрій Провотар.
Під час другої секції форуму учасники піднімуть актуальні питання світової трансформації healthcare-маркетингу та ефективності соціальних проєктів брендів та некомерційних організацій. Її модератором виступить керуюча партнерка Twiga Ukraine Світлана Степаненко. Серед експертів: Максим Ровінський, директор з комунікацій БО «100% Життя», Крістіна Кривошеїна від компанії ACINO та Євгенія Ноговіцина, директорка з фандрейзинг БФ «Таблеточки». Також до обговорення приєднається проєкт USAID SAFEMed. Усі вони обговорять відмінності розвитку КСО у світі та Україні, а також поділяться досвідом та порадами щодо успішних соціальних ініціатив.
Форум стартує 14-го грудня о 10:00 та триватиме до 13:00. Детальна програма заходу на сайті. Квитки на івент можна придбати за посиланням.
Читайте також:
Cannes Lions: нагороди-2022. Що змінилося?