Розробка гри — це частина digital-стратегії компанії KERNEL, яка є одним зі світових лідерів з виробництва та експорту соняшникової олії. Виробник високо цінує думку споживачів ТМ «Щедрий Дар» і робить ставку на інновації. Реалізація креативного задуму стала можливою завдяки роботі спеціалістів компанії спільно з агенціями TABASCO та Argentics.
«У попередніх рекламних кампаніях ми «оживили» вітаміни A, D і E, якими збагачена олія Щедрий Дар. Наступним кроком стала розробка мобільного додатку, куди ми інтегрували цих суперкорисних героїв», — розповідає Інна Тохтарова, Head of Marketing компанії KERNEL.
«У грі все відбувається майже як у житті: вітамін А допомагає долати віруси, D дає швидку реакцію, а E — заряджає на мозковий штурм. Ми старалися наповнити додаток витонченими креативними «фішками», щоб одночасно і підняти настрій користувачам, і дати їм нові знання», — продовжує Олександр Ходоровський, CEO агенції з ігрової розробки Argentics.
За словами розробників, гра буде цікавою не тільки для дітей, але й для дорослих.
«І це не дивно, адже Щедрий Дар теж однаково корисний і для дітей, і для дорослих», — підкреслює Євген Сажнєв, артдиректор компанії креативу TABASCO.
Для активації гри достатньо навести камеру на спеціальний ігровий QR-код, що розміщений на деяких етикетках олії ТМ «Щедрий Дар», безкоштовно завантажити додаток і отримати цілу купу вітамінів — і онлайн, і офлайн!
Також пропонуємо вам прочитати статтю про те, для яких індустрій AR/VR-маркетинг буде найбільш корисним. Експерти Forbes Agency Council назвали індустрії, які вже використовують AR/VR-маркетинг, та розповіли, як це впливає на їхній розвиток.