• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відповідальність

TikTok, що об’єднав три аудиторії: як запускався акаунт соціального освітнього проєкту «Навчай для України»

1 Квітня, 2025
Час прочитання: 3 хв.
A A
TikTok, що об’єднав три аудиторії: як запускався акаунт соціального освітнього проєкту «Навчай для України»
Share on FacebookShare on Twitter

Як зробити освітній проєкт помітним у TikTok? TikTok-акаунт для «Навчай для України» це дійсно унікальний кейс. Команді проєкту спільно з Тікток-студією від OMG agency вдалося розповісти про освітній проєкт, об’єднавши три різні аудиторії — учнів, батьків і вчителів — на одній платформі. Це дозволило не лише підвищити впізнаваність ініціативи, а й залучити нових учасників.

Проєкт

«Навчай для України» — громадська організація, що працює над тим, аби кожна дитина в Україні могла реалізувати власний потенціал, незалежно від місця народження чи проживання.

«Навчай»  — програма лідерського розвитку через вчителювання в малих громадах. Вона залучає залучає найвмотивованіших випускників і молодих спеціалістів до вчителювання в малих населених пунктах, де вони стають рольовими моделями та допомагають розвивати громади.

«СтудМентор» — це програма інтелектуального волонтерства для молоді, яка хоче здобути досвід менторства та викладання, допомагаючи школярам із прифронтових регіонів підтягнути знання в межах 8-тижневих онлайн-занять за підтримки ЮНІСЕФ в Україні та GPE.

«Освітній Суп» — програма, яка допомагає дітям з прифронтових територій надолужувати втрачені через війну знання. Учні 5–11 класів отримують безкоштовні уроки, менторську або ж тьюторську, а також соціоемоційну підтримку.

Завдання команд — через TikTok привернути увагу до організації, залучити нових учасників проєктів та показати, що освіта може бути доступною для всіх, навіть у кризові часи.

Процес реалізації

Створили стратегію TikTok, яка об’єднала три різні аудиторії


Освітні проєкти часто комунікують або з дітьми, або з батьками, або з вчителями. Тут фахівці зробили інакше — об’єднали всі три аудиторії в одному акаунті. Контент розділили на три напрями:

  • Для дітей — реальні життєві ситуації з навчання, які впізнавані як для учнів, так і для батьків.
  • Для батьків — роз’яснення, чому ця ініціатива корисна та як вона може допомогти дитині.
  • Для молоді і майбутніх педагогів — заклик долучатися до програм та ставати частиною змін.

Фокус на залученні, а не на переглядах, створює ефект синергії між аудиторіями, що стало основою успіху кампанії.

Насправді, це доводить, що не потрібні мільйонні охоплення, щоб кампанія спрацювала.

Колаборація з інфлюенсерами


Проєкт залучив блогерів, які допомогли донести ідею до цільової аудиторії через знайомі та зрозумілі формати:

  • Саша Вебстер — лайфстайл-інфлюенсер із бездоганною репутацією.

Через свій блог він розповів про важливість освіти та проєкт «Освітній Суп» у своєму жизовому форматі і набрав 500 тис. переглядів, що у 5 разів більше від початкових KPI!

  • Руслан Циганков — найпопулярніший вчитель TikTok, став «голосом» освітньої частини кампанії.

До ініціативи та створенні контенту також долучилися інфлюенсерки Валерія Пєшикова та Тетяна Фрілей


Контент будувався навколо живих прикладів дітей, які отримують підтримку через «Освітній Суп», та вчителів, які змінюють освіту навіть у найскладніших умовах. Це зробило кампанію щирою та наблизило аудиторію до діяльності організації.

Результати

📌 Заявки на участь:

  • СтудМентор — 46 заявок із TikTok, 969 загалом від старту співпраці.
  • Навчай — 8 реєстрацій із TikTok, 138 заявок загалом.
  • Освітній Суп — 7 заявок із TikTok, 2109 заявок загалом.

📌 Ріст спільноти та впізнаваність:
 Кількість заявок зросла після запуску TikTok, навіть якщо користувачі не завжди прямо вказували джерело. Багато хто дізнався про проєкт через друзів, які побачили відео.

Коментарі аудиторії говорять про високу залученість та зацікавленість:

Вікторія Тертична, CEO TikTok-студії OMG agency:


 «Ця кампанія довела, що TikTok — не тільки про розваги, а і про реальний соціальний вплив. Ми створили не просто контент, а платформу, яка залучає, надихає та змінює майбутнє українських дітей».

Висновки

TikTok може бути ефективним інструментом для соціальних ініціатив, якщо:

  • Використовувати живі історії, а не сухі факти.
  • Давати платформу тим, хто справді змінює ситуацію.
  • Не боятися залучати інфлюенсерів навіть у серйозні теми.

Кейс продемонстрував, що TikTok може стати потужним інструментом для соціальних ініціатив за умови правильної стратегії. По-перше, ключовим стало об’єднання трьох аудиторій на одній сторінці, що дозволило сформувати цілісну спільноту навколо організації. По-друге, навіть без мільйонних охоплень ми досягли високого рівня залучення, адже сфокусувалися на точному попаданні в цільову аудиторію.

Це підтвердило ефективність підходу: живі історії замість сухих фактів, залучення релевантних інфлюенсерів та платформа для тих, хто справді змінює ситуацію. Така комунікація здатна не лише генерувати ліди, але й реально впливати на життя.

Теги: освітасоціальні мережі

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою
Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025

Що робити, коли твого викладача захоплює дивна істота з іншого виміру, а єдиний шанс урятувати його — це дивний рецепт із віскі, креатином і засобом від іржі? Правильна відповідь —...

Читати даліDetails

Агентство OMG запустило ініціативу «ІнстаКачка», щоб безкоштовно допомогти українським малим бізнесам прокачати свої соцмережі

SMM, що працює: як MAUDAU перетворює підписників на гостей

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

GOLDEN DRUM АНОНСУВАВ СКЛАД ЖУРІ

18 Квітня, 2025
Культура і Життя

Прийом заявок на конкурсну програму №3 «Ти та Київ»: креативне відео про Київ

23 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025
Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025
У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі
Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.