Своїм особистим кейсом ділиться інфлюенс-менеджерка, спеціаліст із відеопродакшну та реклами в тікток — Вікторія Тертична, яка доєдналася до команди OMG agency цьогоріч.
Історія знайомства
Kismia — це український застосунок для знайомств із гарним інтерфейсом та суперпотенціалом бути номер 1 не лише у своїй ніші, а й задавати тренди в тікток.
Наше знайомство з клієнтом почалося із запиту на інфлюенс-кампанію. За задумом планувалося закуповувати рекламу в блогерів, щоб отримувати щомісячне охоплення у 2–3 млн переглядів.
Здавалося б, беріть клієнта й робіть кампанію — на інфлюенс-маркетингу ми знаємося.
Проте, фішка нашої команди в тому, що якщо ми знаємо дешевший, але якісніший шлях до заданої мети — ми пропонуємо його!
Адже реклама рекламою, але побудувати лояльне ком’юніті навколо бренду набагато цікавіший виклик)
Отже, рішенням стала пропозиція створити власний тікток-канал і отримувати стабільні, а головне, ДЕШЕВШІ, охоплення. Плюс, аудиторія, що вже залучена в контент? швидше буде закривати нашу основну мету — побудувати знання, що Kismia — це український застосунок для знайомств і стимулювати інстали.
Клієнт погодився і так почався наш креативний шлях втілення обраної стратегії.
Що зробили
Для запуску акаунту ми продумали креативну стратегію комунікації. Для цього було створено дві окремі стратегії, адже перший запуск не зайшов (про це далі). Оскільки вимог до контенту не було, а лише охоплення, ми взяли популярного блогера й найпопулярніший формат у тікток — взаємодія з людьми (інтерв’ю).
Ці два чинники очікувано спрацювали на чудовий результат.
Чому варто інколи дати другий шанс
Але варто розказати про те, про що зазвичай замовчують, а дарма. Багато компаній, запускаючи тікток і не отримуючи бажаного результату в перші дні (а цей поштовх має значення для розкрутки!), відмовляються просуватися на цій платформі.
Із Kismia сталося і у нас така ситуація.
Варто зазначити, що спрогнозувати зараз у рамках України сприятливий час для запуску — важко.
Перша стратегія включала 5 блогерів із 5-ма роликами, для яких ми прописали чітке ТЗ.
Це мали бути скетчі і тренди про побачення, застосунки для знайомств та кохання загалом.
На жаль, через тиждень існування акаунту найуспішніше відео було з 1700 переглядів, і ми зрозуміли, що ми в «пісочниці» і в нас немає часу з неї вилазити шляхом активного постингу і прийняли рішення видалити акаунт, — коментує ситуацію Вікторія.
Проте, відзняті й готові ролики блогери почали постити в себе на сторінках, щоб у цей місяць у нас усе ж таки були охоплення, а тим часом команда готувала нову креативну стратегію.
Кардинально змінивши концепт, ми взяли найпопулярніший формат взаємодії з людьми й дуже популярну блогерку.
Виклик ще був у тому, що ця блогерка ніколи не робила контент із людьми, це також був експеримент. Але ми набрались хоробрості і вирішили ризикнути. І не дарма, у перший же день у нас було 680К переглядів у загальному на 5 роликах і 886 підписників. Ми пробили дно й потрапили одразу до сотників менш ніж за добу!
Які можуть бути фактори, що вплинули на перший невдалий запуск:
- новина, що зайняла весь інфопростір;
- трагічні чи політичні події, які не сприяють споживанню розважального контенту;
- дата, що припала на якесь свято / річницю, про яку ви забули / не знали.
Проаналізувавши, що саме вплинуло на невдалий запуск (знаючи, що контент та формат супер), можна пояснити клієнту ситуації і спробувати через 2–3 тижні ще раз. Що ми і зробили, і цього разу все спрацювало! Через 5 днів із моменту створення акаунту в нас було вже більше 3 млн загальних переглядів.
Тож, тіктоку — варто давати другий шанс!
Ідеальний метч, або результати
У результаті наші відео стали вірусними і впізнаваними в цільової аудиторії і набирати мільйонні перегляди
https://vm.tiktok.com/ZMjoEgoUW/
Ці відео охоче коментують та діляться ними
https://vm.tiktok.com/ZMjoo1tgX/
І звісно ж користуються застосунком
https://vm.tiktok.com/ZMjoEvq6H/
У період із 3 травня по 10 листопада отримані такі результати