• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Інсайти

Тікток, який об’єднує серця, або як бренд завоював увагу мільйонів українців: кейс Вікторії Тертичної для KISMIA

26 Січня, 2024
Час прочитання: 2 хв.
A A
Тікток, який об’єднує серця, або як бренд завоював увагу мільйонів українців: кейс Вікторії Тертичної для KISMIA
Share on FacebookShare on Twitter

Своїм особистим кейсом ділиться інфлюенс-менеджерка, спеціаліст із відеопродакшну та реклами в тікток — Вікторія Тертична, яка доєдналася до команди OMG agency цьогоріч.

Історія знайомства

Kismia — це український застосунок для знайомств із гарним інтерфейсом та суперпотенціалом бути номер 1 не лише у своїй ніші, а й задавати тренди в тікток.

Наше знайомство з клієнтом почалося із запиту на інфлюенс-кампанію. За задумом планувалося закуповувати рекламу в блогерів, щоб отримувати щомісячне охоплення у 2–3 млн переглядів.

Здавалося б, беріть клієнта й робіть кампанію — на інфлюенс-маркетингу ми знаємося.

Проте, фішка нашої команди в тому, що якщо ми знаємо дешевший, але якісніший шлях до заданої мети — ми пропонуємо його!

Адже реклама рекламою, але побудувати лояльне ком’юніті навколо бренду набагато цікавіший виклик)

Отже, рішенням стала пропозиція створити власний тікток-канал і отримувати стабільні, а головне, ДЕШЕВШІ, охоплення. Плюс, аудиторія, що вже залучена в контент? швидше буде закривати нашу основну мету — побудувати знання, що Kismia — це український застосунок для знайомств і стимулювати інстали.

Клієнт погодився і так почався наш креативний шлях втілення обраної стратегії.

Що зробили

Для запуску акаунту ми продумали креативну стратегію комунікації. Для цього було створено дві окремі стратегії, адже перший запуск не зайшов (про це далі). Оскільки вимог до контенту не було, а лише охоплення, ми взяли популярного блогера й найпопулярніший формат у тікток — взаємодія з людьми (інтерв’ю).

Ці два чинники очікувано спрацювали на чудовий результат.

Чому варто інколи дати другий шанс

Але варто розказати про те, про що зазвичай замовчують, а дарма. Багато компаній, запускаючи тікток і не отримуючи бажаного результату в перші дні (а цей поштовх має значення для розкрутки!), відмовляються просуватися на цій платформі.

Із Kismia сталося і  у нас така ситуація.

Варто зазначити, що спрогнозувати зараз у рамках України сприятливий час для запуску — важко.

Перша стратегія включала 5 блогерів із 5-ма роликами, для яких ми прописали чітке ТЗ.

Це мали бути скетчі і тренди про побачення, застосунки для знайомств та кохання загалом.

На жаль, через тиждень існування акаунту найуспішніше відео було з 1700 переглядів, і ми зрозуміли, що ми в «пісочниці» і в нас немає часу з неї вилазити шляхом активного постингу і прийняли рішення видалити акаунт, — коментує ситуацію Вікторія.

Проте, відзняті й готові ролики блогери почали постити в себе на сторінках, щоб у цей місяць у нас усе ж таки були охоплення, а тим часом команда готувала нову креативну стратегію.

Кардинально змінивши концепт, ми взяли найпопулярніший формат взаємодії з людьми й дуже популярну блогерку.

Виклик ще був у тому, що ця блогерка ніколи не робила контент із людьми, це також був експеримент. Але ми набрались хоробрості і вирішили ризикнути. І не дарма, у перший же день у нас було 680К переглядів у загальному на 5 роликах і 886 підписників. Ми пробили дно й потрапили одразу до сотників менш ніж за добу!

Які можуть бути фактори, що вплинули на перший невдалий запуск:

  • новина, що зайняла весь інфопростір;
  • трагічні чи політичні події, які не сприяють споживанню розважального контенту;
  • дата, що припала на якесь свято / річницю, про яку ви забули / не знали.

Проаналізувавши, що саме вплинуло на невдалий запуск (знаючи, що контент та формат супер), можна пояснити клієнту ситуації і спробувати через 2–3 тижні ще раз. Що ми і зробили, і цього разу все спрацювало! Через 5 днів із моменту створення акаунту в нас було вже більше 3 млн загальних переглядів.

Тож, тіктоку — варто давати другий шанс!

Ідеальний метч, або результати

У результаті наші відео стали вірусними і впізнаваними в цільової аудиторії і набирати мільйонні перегляди

https://vm.tiktok.com/ZMjoEgoUW/

Ці відео охоче коментують та діляться ними

https://vm.tiktok.com/ZMjoo1tgX/

І звісно ж користуються застосунком

https://vm.tiktok.com/ZMjoEvq6H/

У період із 3 травня по 10 листопада отримані такі результати

Теги: кейсикреативсоціальні мережі

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

Національна мережа зоомаркетів MasterZoo спільно з креативною агенцією Taktika випустила нову рекламну кампанію, присвячену снам домашніх улюбленців. Особливістю промороликів стало поєднання різних технік: зйомка улюбленців, 3D-моделювання, AI-генерування. Для MasterZoo кожен...

Читати даліDetails

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

135 окремий батальйон ТрО разом із McCANN Kyiv запустив нетипову рекрутингову кампанію

28 Квітня, 2025
Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025
Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.