• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Тест фундаменту на міцність. Оновлена стратегія OMG Віледж

12 Серпня, 2024
Час прочитання: 1 хв.
A A
Тест фундаменту на міцність. Оновлена стратегія OMG Віледж
Share on FacebookShare on Twitter

Пам’ятаєте ту казку про трьох поросят, які будиночки собі будували?

Двійко з них хотіли швидких результатів, тому не врахували навколишніх факторів, ризиків, і нічого не проаналізували. Просто взяли підручні матеріали та абияк звели собі будиночки. Одним словом, зробили задачу для галочки.

А от третє порося пішло складнішим шляхом: проаналізувало ситуацію, побудувало стратегію і звело фундамент, який вистояв у найкритичнішій ситуації, коли інші з тріском розвалились.

Те ж саме можна сказати й про бренди. Одні роблять стратегії для галочки, а потім дивуються, чому заробіток компанії не зріс і на 5 копійок. А інші докладають зусиль, уважно аналізують нішу, конкурентів, ЦА, тренди, вибудовують концепт — і потім не знають, куди дівати той прибуток.

А якщо серйозно, SMM-стратегія — це як детальна інструкція для бренду: що і як потрібно зробити, щоб досягти поставлених цілей та встояти навіть перед найбільшим «вовком»*

* Збірний образ конкурентів, хейтерів, кризових ситуацій і т.д.

Для прикладу візьмемо OMG Віледж. Так, це та сама агенція OMG, але з оновленою стратегією. Недавно агенція провела ребрендинг та створила унікальний концепт, аналогів якому поки що нема. Розробка була тривалою і скрупульозною. Тепер це справжнє інстаграмне містечко, і будь-який юзер може отримати прописку на одній із його вуличок. Спокій в містечку підтримує поліція хейту, тому матюкливих хейтерів чи зрадолюбів там не водиться. А от кльових диджитальників для нетворкінгу повно, бо там уже ціла ком’юніті-здибанка.

Тож наскільки міцний фундамент цієї стратегії та чи витримає концепт навалу «вовків»? Поки що залишається стежити, бо ребрендинг свіженький, і перші результати побачимо от-от. Але точно буде цікаво, бо це щось нове.

Свою прописку кожен бажаючий може отримати за посиланням: https://www.instagram.com/omg__agency/

Теги: агенціїребрендингсоціальні мережі

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою
Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025

Що робити, коли твого викладача захоплює дивна істота з іншого виміру, а єдиний шанс урятувати його — це дивний рецепт із віскі, креатином і засобом від іржі? Правильна відповідь —...

Читати даліDetails

TikTok, що об’єднав три аудиторії: як запускався акаунт соціального освітнього проєкту «Навчай для України»

Агентство OMG запустило ініціативу «ІнстаКачка», щоб безкоштовно допомогти українським малим бізнесам прокачати свої соцмережі

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025
Люди

Українські експерти увійшли до журі Effie Awards Europe 2025

28 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.