• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Телеприсутність у музеї: британською галереєю мистецтв розгулюють роботи

6 Квітня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Музеї та галереї мистецтв завжди вимагали тиші від своїх відвідувачів. Проте, мабуть, жодна з цих установ не очікувала, що така абсолютна тиша настане тоді, коли потік людей крізь їхні двері припиниться. Але зараз для них настав саме такий час, оскільки зараз музеї по всьому світі або стоять зачинені, або не можуть похвалитися напливом відвідувачів. Втім, одна з мистецьких галерей Великобританії, схоже, знайшла вихід із ситуації, запропонувавши поціновувачам мистецтва телеприсутність у музеї. Таким чином люди можуть і надалі насолоджуватися красою витворів мистецтва, не наражаючи своє здоров’я на небезпеку і не порушуючи карантину.

Британська галерея мистецтв Hastings Contemporary об’єднала зусилля з Bristol Robotics Laboratory, щоб проводити екскурсії своїми залами, використовуючи робота телеприсутності. Такі двоколісні роботи своїм виглядом нагадують iPad, почеплений на сеґвей, і дозволяють людям приєднуватися в реальному часі до турів, які відбуваються за зачиненими дверима музею.

Максимальна інклюзивність

За словами Вілла Барретта (Will Barrett), менеджера з маркетингу та комунікацій Hastings Contemporary: «Спочатку ідея полягала в тому, щоб дати доступ до нашої галереї, наприклад, літнім людям з будинків престарілих. А коли почалася пандемія, ми вирішили, що час зараз як ніколи слушний, щоб прискорити розробку цього проєкту, оскільки це означає, що люди продовжуватимуть відвідувати нашу галерею».

Барретт погодився з тим, що галереї мистецтв можуть просто оцифрувати свої колекції та перебратися у формат онлайн. Проте він наголосив, що це буде зовсім не те саме, що візит до музею. Адже мистецькі роботи розташовані в залах не просто так, і їх місце у фізичному середовищі ретельно сплановане.

Він також підкреслив, що така телеприсутність у музеї від самого початку мала на меті максимальну інклюзивність.

«Зараз багато хто живе так, як живуть люди з інвалідністю, які не можуть просто взяти та вийти з дому. Тому це також спосіб поставити себе на їх місце і спробувати зрозуміти. З організаційної точки зору це дійсно змусило нас замислитися над тим, що можливість насолоджуватися мистецтвом повинен мати кожен».

Наразі музей Hastings Contemporary працює над підготовкою своїх перших турів. За задумом організаторів, до перших екскурсії зможуть приєднатися онлайн всі, хто бажає. А їхні відгуки стануть орієнтиром для того, щоб допрацьовувати та вдосконалювати проєкт.

Про музеї, які викликають на діалог замість мовчазного споглядання, прочитати можна тут.

Джерело

Теги: культурамаркетинг і комунікаціїмистецтвотехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Ефективність у PR залежить не лише від досвіду, а й від правильно підібраних інструментів. Які додатки економлять час на рутинних завданнях, а де знайти натхнення для креативних ідей?  Валерія Васильченко,...

Читати даліDetails

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025
Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності

11 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.