• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Добірки

Технологічний поступ Nike: інноваційні кампанії з добірки «Каннських Левів»

1 Квітня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Однією з причин невпинного та успішного розвитку Nike є використання технологій для взаємодії зі споживачами. Віртуальне «пальне», магазини на стінах та робот із крейдою: ось чотири інноваційні кампанії Nike, відзначені нагородами фестивалю «Каннські Леви», які стали важливими віхами на шляху її технологічного розвитку.

Nike Livestrong Foundation (Wieden+Kennedy Portland, 2010)

Натхненням для цієї кампанії стала характерна для «Тур де Франс» традиція залишати на трасі перегонів послання крейдою. В рамках цієї кампанії онлайн-аудиторія з усього світу отримала можливість розписати дорогу підбадьорливими посланнями людям з раковими захворюваннями. Щоб наносити ці послання від імені глядачів на дорогу впродовж 25-денного змагання, було задіяно робота Chalkbot.

FuelBand (R/GA New York, 2012)

Для цієї кампанії Nike розробила параметр під назвою «пальне», який був спільним та універсальним для кожної активної людини. Вимірювався він браслетом FuelBand. Цей пристрій відстежував щоденну активність людини і конвертував її в так зване «пальне», щоб кожен користувач міг помірятися своєю активністю з іншими. Браслети були доволі простими у використанні і змінювали свій колір від червоного до зеленого залежно від того, наскільки людина наблизилася до поставленої собі планки. Наприкінці кожного дня браслет за допомогою Bluetooth синхронізувався з платформою, де складалися рейтинги користувачів, які додатково мотивували бути активними.

Graffiti Stores (AKQA Sao Paulo, 2019)

До випуску нових моделей кросівок Air Max агенція AKQA та Nike об’єднали свої зусилля з колективом стріт-арту InstaGraffiti. Художники оновили графіті на стінах міста, домалювавши на ноги персонажів кросівки. Щоб придбати омріяну модель Air Max, фанатам треба було знайти відповідне зображення, використовуючи геолокацію.

Hey Google, Ask Nike (R/GA New York, 2019)

Ранній доступ до моделі Nike Adapt BB, яка сама затягує шнурки, фанати отримали в ході кампанії, створеної Nike спільно з Google. Це стало першою промоакцією, яка дозволяла робити покупки прямо під час трансляції баскетбольного матчу наживо. В ході перегляду вболівальники могли придбати такі ж кросівки, як у спортсменів, попросивши про це голосового асистента Google. У такий спосіб всю партію було розпродано за шість хвилин.

Для Nike ці інноваційні кампанії стали шансом здобути визнання всієї креативної спільноти. Не впустіть свій шанс і ви.

Нагадаємо, що зараз триває прийом робіт на фестиваль Cannes Lions–2020/2021. Зареєструватися для участі, а також ознайомитися з іншими визначним креативними роботами, які зрушили світ, можна за цим посиланням: https://www.canneslions.com/start-your-journey

#MomentsThatMovedTheWorld є серією кейсів, які можуть стати хорошим джерелом натхнення для тих, хто готовий розпочати свій шлях до Лева.

#MomentsThatMovedTheWorld охоплюють ті креативні кампанії, які позитивно вплинули на культуру, бізнес та суспільство.

#MomentsThatMovedTheWorld демонструють успіхи тих брендів, яким вдалося стати рушієм прогресу, що, власне, і є метою LIONS.

Джерело 1, 2

Теги: креативмаркетинг і комунікаціїтехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024
Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.