Тедди ждет хозяина. Рождественская кампания Walmart Canada

Walmart Canada и агентство Cossette (это первая работа агентства для знаменитой торговой сети) решили в новой кампаниии сохранить настроение доброй святочной сказки.

Немного праздничного волшебства, немного умиления и совсем немного денег, потому что в сети Walmart каждый может найти подарок по своему кошельку.

Героем ролика становится знаменитый плюшевый медвежонок Тедди, который коротает время в закрытом на ночь магазине, терпеливо дожидаясь своего единственного покупателя. Традиция хорошей концовки здесь тодже не нарушена. А зачем, если праздник такой семейный, такой древний и такой традиционный?

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ісландія запрошує туристів погорлати на її просторах

Настав час трохи випустити пару, вважає туристична рада Ісландії, для чого вона запрошує туристів погорлати у всю міць своїх легенів на просторах острова.

Новий Lexus UX таргетується на кожного по-своєму

Lexus і BBDO Ukraine створили таргетинг-кампанію про новинку в авторяду Lexus UX. Звичайно, можна було створити звичний шум навколо появи ...

Маша Єфросиніна і WOG відкривають «Дорогу добра»

З 15 липня мережа АЗК WOG пропонує купувати напої у фіолетових горнятках з єдинорогами. Саме так щороку розпочинається благодійна акція ...

Компанія Apple створила кумедний мініфільм про віддалену роботу

Apple створила сиквел до ролика «The Underdogs», який показує чимало моментів, добре знайомих всім, кому останнім часом доводилося працювати дистанційно.

Рейтинг медіа агентств України відповідно до медіа бюджетів

Всеукраїнська рекламна коаліція представляє Рейтинг медіа агентств України відповідно до медіа бюджетів (білінгів) за 2019 рік Мета рейтингу – показати ...

45-метрові декорації та зйомка одним кадром: як Ajax Systems знімали новий продуктовий ролик

На жаль, Супермена немає, а Робокоп — вигадка. На щастя, маємо реального супергероя, який щодня протистоїть вогню, воді та злочинному ...