Тато, дріжджі та Facebook. Пасхальна кампанія  від Kinograf для «Духмяна Хата»

Цей кейс був створений командою Kinograf напередодні Великодня, але його секрет розкрився тільки зараз.

“У тиждень перед Великоднем на ринку дріжджів спостерігається сплеск і ажіотаж – адже Великдень – це головне свято для маленьких помічників для випічки.
Молодому бренду «Духмяна хата» складно бути в оточенні маститих конкурентів з довгою історією (Львівські Дріжджі, Саф-Момент)” – розповідає креативний директор Kinograf Олег Киселиця. “Потрібно було знайти нову аудиторію для бренду, буквально заразити потенційних споживачів дріжжеманіею і продемонструвати легкість процесу випікання на живих дріжджах.
Kinograf силами креативного директора, автора блогу про непросту батьківську життя, продемонстрував, що з живими дріжджами легко випікати навіть якщо ви цього ніколи не робили!
Кулінарний героїзм був дуже похвально сприйнятий публікою Фейсбук і живі дріжджі «Духмяна Хата» отримали нових послідовників, які стали фатамі дріжджовий випічки”.

Дивіться історію про історію – як Kinograf  створив екшен для бренду  Lesaffre, в якому голова родини переміг стереотип про складність випікання на живих дріжжах, але все-таки програв в підсумку…

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...