Агентство TABASCO стало офіційним креативним партнером проєкту наукового парку Academ. city і розробило візуальний стиль бренду.
Останні роки в Україні спостерігається активне становлення інноваційної екосистеми. З’являються нові технологічні та інноваційні парки, створюються приватні інкубатори та акселератори. Цей процес не може бути повним без участі наукової спільноти, яка об’єднана Національною академією наук України. Тому на базі НАН України розпочато роботу зі створення наукового парку Academ. city на шляху до всебічного розвитку екосистеми інновацій в Україні.
Олександра Антонюк, керівник проєкту наукового парку Academ. city: «Створення наукового парку Academ. city, а точніше, науково-інноваційної екосистеми Academ. city, має стати знаковою подією й об’єднавчою силою, що створить умови для гармонійного розвитку та співпраці науки, бізнесу та суспільства. Цей проєкт формує новий науково-промисловий простір, що базується на hardware-технологіях та deeptech-розробках. Це місце, яке формує нові змісти та нові суспільні відносини».
Партнером, який відповідає за візуальну складову проєкту Academ. city, стало креативне агентство TABASCO. В основу логотипу Academ. city закладено метафору унікального відбитка, ідентифікації наукових розробок Національної Академії наук України. Саме інноваційні розробки, створення яких потребує глибоких наукових знань, стануть ядром майбутньої економіки України, базою для подолання технологічного відставання.
Артем Гусєв, Associate Creative Director TABASCO: «Наша команда стала партнером наукового парку Academ. city, бо ми дійсно розуміємо важливість процесу об’єднання науки та бізнесу задля побудови сучасної екосистеми інновацій в Україні. Ця концепція здатна змінити шлях розвитку нашої країни у майбутньому. Тому ми активно підтримуємо такі проєкти, як Academ. city, якісним дизайном».
Білий та блакитний кольори в айдентиці уособлюють метафору океану можливостей та уособлюють нові ринки, що будуть створені завдяки новітнім технологіям. Додатково за кожною з семи ключових індустрій Academ. city — квантові технології, біотехнології, нанотехнології, нова енергетика, нові матеріали, глибинне навчання і штучний інтелект, а також екологія і захист довкілля — закріплено окремий колір.
Марія Пащенко, Designer TABASCO: «Ми розуміли, що бренд-айдентика Academ. city має включати всі складові наукового парку та водночас повинна містити впізнавані наукові символи, такі як знак „альфа“ — першоджерело. Таким чином, нам вдалось створити новий підхід до айдентики через метафору унікального відбитка у поєднанні з „альфою науки“. Саме ці елементи стали головними компонентами в ідентифікації парку та уособленні ним інноваційності».
Читайте також:
Дивовижна історія логотипу The Beatles