• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Інсайти

Синергія для перемоги: як PLEON Talan, provid і Media Direction Ukraine OMD допомагають Фонду «Вільна Україна»

11 Квітня, 2024
Час прочитання: 3 хв.
A A
Синергія для перемоги: як PLEON Talan, provid і Media Direction Ukraine OMD допомагають Фонду «Вільна Україна»
Share on FacebookShare on Twitter

З початком війни в Україні у 2014 році стали зʼявлятися різноманітні фонди, покликані забезпечувати потреби захисників країни й постраждалого мирного населення. Після лютого 2022-го таких організацій побільшало, адже додалося людей, які потребують допомоги.

Фонд «Вільна Україна» (Ukrainian Freedom Fund) — американська некомерційна організація, що виникла у 2014 році та поновила діяльність із повномасштабним вторгненням Росії в Україну.

UFF заснували колишні американські військові. Він надає допомогу цивільним і забезпечує військових нелетальним спорядженням: одягом, аптечками, цивільними дронами для порятунку й евакуації поранених. А ще організовує навчання за участю тренерів із країн НАТО, проводить панельні дискусії стосовно України та фандрейзингові заходи в США.

Місія фонду — підтримання вільної, демократичної та незалежної України.

Завдання

Але щоб фонд безперервно отримував донати від аудиторії США й Канади та міг втілювати свою місію, а допомога потрапляла безпосередньо до отримувачів, важливо комунікувати свою діяльність.

Саме із цим завданням UFF звернувся до агентств групи agama: PLEON Talan, Media Direction Ukraine OMD і provid.

Рішення

Агентства підійшли до виконання завдання комплексно. І першими кроками стали:

Розробка комунікаційної стратегії, орієнтованої на аудиторію США й Канади (PLEON Talan).


«Основа всіх комунікацій — аудиторія, на яку якраз і спрямовані комунікації. Тож наша команда почала із сегментації. Ми розділили ЦА на такі групи: перша — люди, які вже підтримують Україну; друга — підприємці, бізнеси; третя — українська діаспора, люди з українським корінням. Мета нашої комунікації — не охопити всіх жителів США й Канаді, а зосередитися саме на тих, хто вже був дотичний до українців. Розробляючи комунікацію, ми спиралися на загальноприйняті стандарти розповідей про трагедії: оперували фактами, не вдаючись до мелодраматичності. І формували TоV фонду як інтонацію експерта, що допомагає Україні перемогти», — коментує початковий етап співпраці команда PLEON Talan.

2. Оновлення брендингу (provid).

Команда provid вирішила не просто осучаснити логотип і зробити його більш зручним у використанні на різних матеріалах, а закласти в нього сенси, що відображатимуть діяльність фонду. Новий логотип не лише містить абревіатуру UFF у вигляді монограми, але й символізує крило янгола, під захистом якого перебувають українські бійці.

3. Запуск системних e-mail-розсилань (PLEON Talan).

Регулярна й систематична робота зі статистикою та базою користувачів, її фільтрація до гарячої, зацікавленої аудиторії. Особливістю комунікації в цьому каналі, яка допомагає утримати аудиторію, є використання ексклюзивного контенту: історії, якими з агентством діляться військові, історії працівників фонду, важливі новини з України.

4. Оновлення соцмереж і їх підтримання (PLEON Talan).

Щоб соцмережі відображали місію та сутність фонду, а також об’єднували спільноту благодійників і просто людей із США й Канади, які не байдужі до України, команда PLEON Talan:

  • залучає експертів із США й Канади та членів ради директорів фонду, що підвищує довіру до нього;
  • розповідає ексклюзивні історії з передової та особисті історії українців, щоб створити людяний образ України й нагадати, що війна — це не лише статистика в новинах, але й історії живих людей;
  • формує повістку запобігання російській пропаганді. Серед партнерів фонду є багато військових і цивільних експертів із США, Канади й України. Ці фахівці чітко пояснюють реалії війни та контроверсійні питання зрозумілою американцям мовою, враховуючи їхній менталітет і ставлення до України. Адже аудиторія фонду довіряє американцям — таким самим, як і вона;
  • демонструє допомогу в дії. Публікує світлини придбаної допомоги, що їх надсилають військові, розповідає про долю дронів і машин, які були передані (деякі вже рік на ходу, деякі ламаються). Все це підвищує довіру, розкриває цікаві подробиці фронтової реальності й дає донаторам відчуття причетності.

5. Створення проморолика (provid).

Ролик мав зрозуміло й доступно пояснити мотивацію фонду, продемонструвати засади його роботи та поділитись результатами. Для цільової аудиторії дуже важливі конкретні приклади того, на що спрямована її допомога, і обґрунтоване відчуття довіри до тих, хто цією допомогою розпоряджається. Саме тому до переліку обчислюваних результатів діяльності фонду ми додали блок тестимоніалів авторитетних особистостей, які розповідали про своє ставлення до фонду і власним досвідом комунікації та співпраці підтверджували його надійність.

6. Оновлення сайту (Media Direction Ukraine OMD).

Щоб покращити користувацький досвід, оптимізувати видачу в пошукових системах і підвищити ефективність функціонування, команда агентства провела роботу з аудиту й покращення backend, аудиту трафіку й посадкових сторінок, UX/UI-складників і конкурентного аналізу. Також попрацювала над наскрізною аналітикою, що дає змогу ефективніше й точніше відстежувати джерела трафіку з погляду зусиль на просування та використаних каналів у контексті кількості та розмірів отриманих донатів.

7. Запуск пошукової та YouTube-реклами (Media Direction Ukraine OMD).

Додаткове paid-промо дає фонду змогу збільшити кількість залучених донатів для допомоги армії. Команда агентства налаштувала й запустила рекламу в пошуковій системі завдяки Google Ad Grants і розмістила проморолики на YouTube. Така рекламна активність охоплює багато країн, серед яких США, Канада й десяток країн Західної Європи.

Комунікацію благодійності важливо будувати системно, адже це допомагає формувати довіру донорів, чим і продовжує займатись агентство PLEON Talan у межах комунікаційної підтримки фонду. Ключем до успішної співпраці агентств і фонду є контент-складник. А він потребує як наповнення (фото й відео передання допомоги, ексклюзивні відео від військових, експертні коментарі, новини з життя фонду, звіти, аналітика та корисна інформація про реалії війни в Україні), так і оперативності. Відповідно, частина контенту не готується заздалегідь, а одразу після повернення команди фонду з місць евакуації та гуманітарних поїздок у небезпечні прифронтові зони потрапляє в канали комунікації з аудиторією.
Все це допомагає бути прозорими та формувати історії, що через емоційний звʼязок стимулюють до пожертв, а отже, наближають перемогу України.

Результат

Медіа:

  • приріст підписників в Instagram на 15 %, у Facebook — на 6 %, у LinkedIn — на 18 %;
  • охоплення: понад 160 тисяч користувачів щомісяця в усіх каналах.

З початку повномасштабної війни фонду вже вдалося:

  • зібрати понад 4 583 510 доларів від благодійників з усього світу;
  • відновити 5 військових шпиталів;
  • передати понад 200 дронів;
  • евакуювати 462 українців;
  • надати понад 22 тонни гуманітарної допомоги;
  • провести медичне й інше навчання для понад 2700 військових;
  • забезпечити військових старлінками, генераторами, шинами, комп’ютерами тощо.
Теги: благодійністькреативстратегії

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025

10 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.