Містами України активно відкриваються та працюють Центри вакцинації. Аби привернути до них увагу українців, закликати їх вакцинуватися та зробити досвід взаємодії з центрами приємним, Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) разом з Міністерством охорони здоров’я України та комунікаційною агенцією Postmen запустили кампанію «Час вакцинуватися». Вона набула своєї реалізації не лише поза межами центрів, а і в середині.
Перш за все було створено серію зовнішньої реклами для найбільших населених пунктів України, де ілюстровані символи українських міст звертаються до їхніх мешканців та нагадують, що цьому місту час вакцинуватися.
Так, наприклад, львів’яни зустрічають на вулицях мальованого, проте добре відомого їм лева, який є історичним символом заснування міста. Кияни — Кия, Щека, Хорива та Либідь, засновників столиці. Харків’яни — козака Харько, міфічного персонажа, який за легендою заснував однойменне місто. Одесити — дюка де Рішельє, якого у свій час мешканці міста називали «наш дюк» та вважали засновником Одеси. А ось дніпряни — кам’яних баб, людиноподібних статуй, яких давні люди вважали ідолами-оберегами міста.
Продовженням серії став загальний креатив для всіх міст України. Головний мотив — це годинник, який продовжує ідею про те, що для всіх нас настав час вакцинуватися.
Отже, зовнішня реклама не лише нагадує про потребу та важливість вакцинації. А позитивно та персоналізовано інформує про відкриття в містах Центрів вакцинації. Тож кожен буде знати, куди йти та телефонувати, щоб захиститися від COVID-19.
А ось щодо самих Центрів вакцинації — то було розроблено багато мотиваційних елементів, які не лише спрощують користування центрами, а і покращують настрій. Центри мають просту та зрозумілу навігацію. Волонтери забезпечені брендованими футболками, ручками тощо.
Тож, до зустрічі у Центрах вакцинації. Час вакцинуватися!
Кампанія була створена за підтримки Агенства США з міжнародного розвитку (USAID).
А нещодавно відбулись публічні обговорення Стратегії розвитку міста Києва до 2035 року.