• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Світломузика блискавиць популяризує електрокари Mercedes-Benz в Гонконзі

31 Січня, 2022
Час прочитання: 2 хв.
A A
Світломузика блискавиць популяризує електрокари Mercedes-Benz в Гонконзі
Share on FacebookShare on Twitter

В якості протидії тій думці, що електричні автомобілі не такі «круті», як бензинові, гонконзький відділ компанії Mercedes-Benz і агенція Isobar Hong Kong запустили мультисенсорну інноваційну кампанію Electrical Jukebox. Створена в її ході світломузика блискавиць має на меті популяризувати електрокари Mercedes-Benz EQA.

Така демонстрація автомобіля гонконзькій аудиторії вперше сполучила в собі авто, музику та штучно згенеровані блискавки. Штучний інтелект вилучав необхідний саундтрек, після чого ця звукова доріжка транслювалася крізь випромінювачі електричного струму, тобто резонансні кола. Як результат, музика грала у спалахах згенерованих ними блискавиць, створюючи доволі гіпнотичне видовище.

Щоб досягти такого ефекту, креативники задіяли найпопулярніші пісні з міжнародних та місцевих чартів. Штучний інтелект з відкритим кодом обробляв ці треки, проганяв їх крізь синтезатор, а потім грав на резонансних колах.

Важливою частиною цієї кампанії стала також онлайн-взаємодія з аудиторією. Глядачі, які зібралися, щоб подивитися на світломузичне шоу від автомобілебудівника, могли замовити таку ж трансформацію своєї улюбленої пісні. Для цього їм необхідно було відсканувати QR-код, який давав їм посилання на відповідного чат-бота, що приймав замовлення у WhatsApp.

Місцем проведення такої кампанії став великий торгово-розважальний центр.

Кен Ло, креативний директор Isobar Hong Kong, зазначає: «Це було дійсно цікаво — бачити вирази облич нашої аудиторії, коли ми заводили цей музичний автомат. Ніхто, навіть наші продакшн-компанія та креативна команда інхауз, не вірив, що грати музику за допомогою блискавок дійсно можливо. Кожен думав, що то — комп’ютерна графіка з фоновою музикою, аж доки не опинявся буквально за кілька футів від справжніх електричних розрядів».

Джерело


Читайте також:

Композитор Моріц Гайст зіграв музику на запчастинах електромобіля Polestar 2.

Світломузика для електрокарів: Fiat співпрацює з модними брендами.

Теги: автомаркетинг і комунікаціїмузикатранспорт

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Українських підприємців навчать піаритись на міжнародному ринку
Бізнес

Українських підприємців навчать піаритись на міжнародному ринку

2 Лютого, 2024

1 лютого 2024 року нон-профіт проєкт UA business Global запустив освітній серіаліті GLOBA. Підприємці отримають практичні рекомендації з PR, бізнес-комунікацій, нетворкінгу для просування бізнесу на глобальні ринки. 20 коротких 15-хвилинних...

Читати даліDetails

Ваша гривня — наша зброя. Проєкт від Gusev Art Lab для фонду «Повернись живим»

Ефективні алгоритми розвитку бізнесу під час війни на GET Business Festival

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

17 Червня, 2025
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.