В цьому році мережі EVA виповнюється 19 років і з цієї нагоди в компанії проводить градніозний сейл з 1 по 20 вересня.
Агетсво Looma почало шукати інсайти на тему дня народження і виявився факт, який об’єднує всі дні народження у світі — він триває всього один день і завжди сумно, коли він закінчується. Але промо-період кампанії EVA становить цілих 20 днів, а значить це день народження, який відзначається знову і знову.
Візуальним символом найдовшого дня народження став образ здивованої дівчини із подарунком, яка потрапила в ефект рекурсії і тепер дивується без кінця. Головний рекламний образ ніби промовляє: святкові пропозиції тривають так довго, що здаються нескінченними.
До свята EVA та агентство Looma підготували промовідео: спочатку в кадрі з’являється одна дівчина, згодом їх стає все більше, і глядач бачить нескінченний ланцюжок відкривання подарунків. Відео призначені для розповсюдження на телебаченні та у соціальних мережах.
Яскравим атрибутом-інтегратором став святковий ковпак, який протягом усього періоду святкування прикрашатиме іконку мобільного додатка, а також акційні товари.
Мережі EVA виповнюється 19 років, з цієї нагоди ми проводимо грандіозний сейл. Але 19 — це вже не повноліття і ще некругла дата. Тому ми вирішили пошукати інсайт глибше. Думаючи про цьогорічний формат святкувань, ми зрозуміли, що є один спільний факт для всіх днів народжень: вони тривають лише один день. А найсумніша їхня частина — це кінець святкувань. Тож ми вирішили відзначати нашу 19-ту річницю 20 днів поспіль, а в комунікації використати ідею свята, що триває і триває.
Ганна Гришина, директорка з маркетингу мережі EVA
Читайте також:
Інноваційна архітектура: коли електростанція не схожа на електростанцію
Легенди рекламного креативу. Хелен Лендсдаун Резор