Суперзвезды и супернаушники. Серена Уильямс и Леброн Джеймс рекламируют новые наушники Beats

Производитель аудиотехники Beats by Dre запустил рекламную кампанию новых беспроводных наушников для атлетов Powerbeats Pro, пишет Adweek.

Для съемок в видео позвали баскетболиста Леброна Джеймса, теннисистку Серену Уильямс, четырехкратную олимпийскую чемпионку по гимнастике Симону Байлз, олимпийского чемпиона по боксу Энтони Джошуа и еще 13 профессиональных спортсменов. Режиссером ролика стал Хиро Мурай, снявший прошлым летом клип This Is America для исполнителя Childish Gambino.

В качестве музыкального сопровождения для ролика выбрали неизданный трек Saw Lightning, написанный музыкантом-мультиинструменталистом Беком (Beck), семикратным лауреатом премии «Грэмми».

Концепт ролика довольно прост: на протяжении минут камера держит в центре беспроводные наушники, что позволяет решить сразу две задачи: показать всех звезд, которых пригласили сниматься в ролике, но в то же время удержать внимание зрителя на продукте, отмечают в Adweek. Учитывая, что все звезды выполняют головокружительные трюки, ролик показывает главное качество наушников — они остаются с вами, чем бы вы ни занимались.


Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Беремо і робимо. Комунікаційний перезапуск ПриватБанку

ПриватБанк — банк, який багато в чому перший. Наприклад, першим у світі зробив цифрові обкладинки для карток, першим в України надав можливість персоналізувати картки, ...

Енергія в дії: ДТЕК оновив фірмовий стиль

ДТЕК оновив фірмовий стиль, зробивши ставку на чисте і сучасне графічне рішення, яке розкриває нову ідею — енергію змін. У ...

МАМІ: Інсайти від лідерів ринку маркетингових сервісів

Як у ситуації турбулентності утримати бізнес? Які стратегії запроваджувати у компанії, щоб навіть у такі часи розвивати агентство? Чого очікувати ...

Віртуальний туризм: кампанія PLAY NZ демонструє Нову Зеландію у форматі відеогри

Організація Tourism New Zealand запрошує весь світ ознайомитися з кампанією PLAY NZ, яка імітує відеогру з відкритим світом. Ця новаторська ...

Нова реклама Nike на двох екранах показує, чому спорт не спинити

Реклама Nike на двох екранах була зроблена виключно з архівних матеріалів. Події на кожному з екранів, разом утворюють єдину цілісну сцену.

5 рекламних роликів, які номінували на премію Emmy 2020

Американська телевізійна премія Emmy оголосила 5 номінантів у категорії «Найкраща реклама 2020 року». Переможця оголосять на щорічній церемонії вручення 20 ...