Сервіс моніторингу LOOQME спільно із маркетинговою агенцією Promodo та медіа MMR проводять опитування про стан комунікаційної та маркетингової галузі України у 2025. Воно досліджує актуальні пріоритети, тенденції та особливості роботи українських фахівців у цих сферах.
До участі запрошуються фахівці з PR, комунікацій і маркетингу, які працюють у компаніях, агенціях, державних установах, громадських організаціях, а також самонаймані спеціалісти. Опитування є анонімним, складається із закритих запитань і триватиме до 14 жовтня 2025 року.
Пройти його можна за посиланням: https://forms.gle/qTD6KDSjnQFurjUc8
Дослідження проводиться вже вп’яте та дозволяє зафіксувати динаміку індустрії, сформувати об’єктивний зріз ринку й краще зрозуміти професійні реалії, з якими стикаються фахівці.
У 2025 році вперше до участі залучають також маркетологів. Згідно із результатами дослідження торік, функція комунікацій та маркетингу дедалі зближується. Тож організаторам цікаво порівняти схожість та різницю аспектів роботи (таких як частота вимірювання результатів, задоволеність та відчуття цінності від роботи, пріоритетні соцмережі). Структура анкети адаптована: частина запитань є спільною для всіх учасників, інша — відокремлена для comms і маркетинг-фахівців.
Опитування охоплює такі напрями:
- портрет фахівця;
- основні виклики та пріоритети;
- бюджети та використані інструменти;
- оцінка результативності та KPI;
- співпраця з агенціями;
- роль ШІ в роботі;
- очікування щодо розвитку галузі.
На основі результатів аналітики LOOQME підготують узагальнений звіт і презентують його результати у листопаді. Дослідження допоможе зрозуміти стан індустрії, тренди та очікуваний вектор розвитку на наступний рік.