• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес

Spotify купує дві основні технологічні платформи для подкастів

17 Лютого, 2022
Час прочитання: 1 хв.
A A
Spotify купує дві основні технологічні платформи для подкастів
Share on FacebookShare on Twitter

Spotify оголосила про придбання Chartable і Podsights — двох найвідоміших компаній з маркетингу та атрибуції рекламних подкастів. Ціна угоди не розголошується, але це перше велике придбання, яке компанія зробила цього року у довгій серії покупок аудіо.

Як Podsights, так і Chartable дозволяють подкастерам і мережам включати у свої шоу теги, які використовуються для відстеження того, хто слухав, чи чули вони рекламу та чи вжили вони дії, почувши її. Spotify стверджує, що планує використовувати технологію Podsights за межами подкастингу і впровадить її в «повний обсяг платформи Spotify, включаючи аудіорекламу в музиці, відеорекламу та медійну рекламу». Придбання Chartable, схоже, більше спрямоване на самих подкастерів, а не на рекламодавців, особливо через такі технології, як SmartLinks.

«Ці інструменти полегшать видавцям перетворення розуміння аудиторії в дії та розширить їхню аудиторію, врешті-решт розвиваючи свій бізнес», — пише Spotify.

Ця угода особливо важлива для компанії, оскільки вона намагається зробити свою рекламну платформу найкращою та найпотужнішою в аудіо. Якщо він хоче, щоб усі купували рекламу на його ринку, йому потрібна технологія, щоб краще з’ясувати, хто слухає ці оголошення і що вони роблять, почувши їх. Водночас маркетингова аналітика має вирішальне значення для творців шоу, які хочуть бути впевненими, що вони добре витрачають свій бюджет. Ця угода допомагає як творцям, так і рекламодавцям, двом групам, яких Spotify потребує.

Останніми роками Spotify активно скуповується в подкастингах, охоплюючи рекламні технології, аудіокниги та найкращі творчі таланти. Минулого року компанія купила Whooshkaa, Podz, Findaway і Locker Room, щоб пропонувати та просувати більше розмовного аудіоконтенту, що сталося після придбання основної рекламної платформи для подкастів Megaphone наприкінці 2020 року. Одночасно Spotify скуповує великі таланти та шоу для показу реклами, включаючи подкаст Джо Рогана, а також Gimlet, Parcast і The Ringer.

Джерело


Читайте також:

Дослідження для Spotify: ваш мозок на потоковому аудіо

Apple та Spotify виклали список найпопулярніших пісень 2021 року

Теги: подкастирозвитоксуспільствотехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Онлайн-освіта стає порятунком для покоління Alpha. 67% дітей уже випереджають шкільну програму
Відповідальність

Онлайн-освіта стає порятунком для покоління Alpha. 67% дітей уже випереджають шкільну програму

16 Липня, 2025

Для нового покоління Alpha й Z навчання онлайн стало не винятком, а нормою. За даними UNICEF: COVID-19 and School Closures : 67% дітей у країнах із середнім і високим доходом...

Читати даліDetails

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
Інсайти

Як запустити Instagram-канал без бюджету і отримати стабільний канал продажів. Кейс MAUDAU

10 Липня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Освіта як основа національної стійкості: в Україні стартує партнерська ініціатива MSAgency Club
Відповідальність

Освіта як основа національної стійкості: в Україні стартує партнерська ініціатива MSAgency Club

17 Липня, 2025
Скільки заробляють креативники під час війни? Дослідження зарплат за 2025 рік від idealer$ та ВРК
Аналітика

Скільки заробляють креативники під час війни? Дослідження зарплат за 2025 рік від idealer$ та ВРК

17 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.